NYE KLÆR- HAUL

ANNONSE- KIDSBRANDSTORE

Hei mine fine!

I dag tenkte jeg faktisk å vise frem noen klær jeg fikk i postkassen her om dagen. Jeg får ofte spørsmål om jeg kan vise mer klær, og da kan jeg jo nå ha en liten haul her på bloggen. Jeg fikk et spørsmål om jeg ville gjøre et samarbeid med KidsBrandStore, og først var jeg litt i tvil. Jeg trodde de kun solgte klær til barn, men etter en runde på siden deres skjønte jeg at de har klær som passer meg også. Jeg vet at jeg har en del yngre følgere, og derfor tenkte jeg at jeg nå kan vise klær som både kan passe barn og voksne.

KidsBrandStore er nordens største nettbutikk med kvalitetsklær som er tilpasset ungdommer. De har masse merkeklær, og da blant annet Ralph Lauren, Adidas, Calvin Klein, Gant ++. De siste årene har de åpnet flere butikker i Sverige, men i mars åpner de også en i Oslo. Jeg synes det er så kult at de har klær som passer de minste, men også de litt mer voksne. Hadde jeg hatt en datter hadde jeg lett kjøpt matchene klær til oss her, haha!

MED RABATTKODEN MARTINE20 FÅR DERE 20% PÅ ALT. Også salgsvarer, og de har MASSE på salg nå. Rabattkoden varer frem til 26. februar. Direktelink til KidsBrandStore finner dere HER

La oss starte med denne kjolen. Jeg synes den er SÅ kul! Jeg har fått skikkelig øynene opp for dyreprint i det siste, noe som sikkert er ett år etter alle andre. Haha! Jeg ser for meg denne med et par sneakers og en fin veske til sommeren. Denne kan både være kul til hverdags og fest, noe som kommer helt an på hva man bruker til. Denne vet jeg blir mye brukt til sommeren, om ikke jeg drar den med meg på en ferietur før den tid. Shit, jeg tror faktisk dette er en av mine favoritter av det jeg plukket ut. Denne er forresten på salg nå, og koster kun 223kr nå med rabattkoden min! Dere finner direktelink HER.

Jeg plukket ut noen kjoler, rett og slett fordi jeg nesten ikke klarer å vente på varmere tider nå. Kan sommeren komme, for jeg vil bruke de nye, fine kjolene mine! Bare se på den her for eksempel. Altså, den blåfargen er en av de fineste fargene jeg vet om. I tillegg går den veldig fint til øynene mine, og det er et pluss. Jeg ser for meg sene dater på Aker Brygge med denne supersøte kjolen. Dere finner link til den HER!

Så over til den siste kjolen jeg plukket ut. Dette er en kjole som er i et så digg stoff. Den har samme stoff som en hettegenser, og den passer nok perfekt til de litt kaldere kveldene. Jeg elsker rysjedetaljene på denne, og også at den har en strikk i livet som gir den en veldig fin fasong. Denne kommer til å bli dødskul med sneakers til, i og med at den er ganske chill. Eller så kan man slenge på et par høye heler, og dermed er man klar for party. Jeg elsker kjoler som kan brukes både på dagen og kvelden, i og med at om sommeren er jeg ganske spontan. Plutselig kan jeg bestemme meg for å dra ut, og kanskje jeg da ikke rekker å dra hjemom. Da er denne kjolen perfekt! Dere finner den på salg HER.

Denne toppen føler jeg er veldig meg. Jeg blir veldig ofte sett i ting som ligner denne, så derfor måtte jeg klikke hjem denne også. Svart, søt og passer til alt. Jeg ville brukt denne med en svart bukse, sandalheler, fine smykker og en kul veske. Dere finner den HER!

Jeg er virkelig avhengig av digge gensere. Den på bilde over er en genser jeg lett kan flytte inn i, haha! Den er litt oversized, deilig stoff og passer bra til de dagene man ikke orker å pynte seg sånn alt for mye. Jeg tror denne også kan bli kul med et svart olaskjørt til sommeren, men jeg har allerede tatt den i bruk. Jeg synes den er ganske kul, selvom den er ganske basic. Så fort ting blir litt oversized, gir det en helt annen look. Flere av gensere som denne i garderoben, takk! Dere finner den HER til kun 239kr med min rabattkode.

Så over til det siste plagget. Dette føler jeg er en t-skjorte som passer til absolutt alt. Jeg elsker kombinasjonen av rødt og hvitt, så denne måtte jeg ha. Aleks har en, og jeg skal innrømme at jeg har vært litt småsjalu. Han er redd for sminkeflekker rundt kanten på klærne sine, så derfor måtte jeg skaffe meg min egen. Denne sitter perfekt på, og er også litt oversized. Et plagg som kommer til å bli masse brukt av meg fremover! Dere finner den HER til kun 159kr(!!) med min rabattkode.

Jeg håper dere likte dette innlegget, og fortell meg gjerne om dere ønsker fler som dette fremover. Husk rabattkoden min MARTINE20 for å spare litt penger! Og dere.. Følg med på instagramen min (Martinelunde), for snart kan to stykker vinne et gavekort på en ganske høy sum hos KidsBrandStore

11 kommentarer
    1. Syntes det er litt rart at du annonserer og poserer med klær i barnestørrelser som går opptil 16 år når du er 23…

    2. Til «hmm» sin kommentar: er ikke rart når hun har så mange unge følgerne + mange av klærne hun hadde er fra merket «little remix» som er barne merket til «designers remix» mange av plaggene er like i voksen og barn, men barne linjen er nesten halvpris fra voksen! Så om man passer barne linjen er det lurt:)

    3. Velmenende tips: stryk klær før du reklamerer.. den blå kjolen hadde du solgt 100 ganger bedre om du hadde gjort deg flid med å stryke den. Gjør jobben ordentlig når du først skal gjøre den. 👍🏻

    4. Kommer ikke til å slutte å spørre om de loaded bacon greiene fra Fridays som du la ut bilde av og var «SÅ GLAD DE VAR TILBAKE» kan være det var en feiltakelse og du ikke tenkte over at det var kjøtt i de, noe som er helt greit – men er veldig missledende hvis ikke:)

    5. Sorry, men skal du reklamere for noe, bør de se litt “ordentlige” ut. Du kunne strøket klærne før du tok bilde

    6. Hvilken str har du i den svarte genseren? Handler du på barneavdeling eller passer tøyet til oss rundt 22 år lisdom? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg