NORWAY CUP

Heei!

Akkurat nå sitter jeg oppe på Ekeberg, for i dag skal jeg nemlig være en del av Norway Cup sitt åpningsshow. Markus Bailey er programleder, og jeg skal være bak scenen og intervjue artistene. Så i dag skal jeg også få prøve meg litt som en programleder, noe som blir veldig spennende. Jeg har jo aldri gjort noe som dette, så jeg er veldig spent.

Jeg har vært her siden klokken 9, og straks er det klart for generalprøve. Etter det er det showtime, så dagen går i ett. Det blir en lang dag, for i kveld skal jeg spise med familien til Aleks og noen fra min familie. Det blir så koselig! Deretter blir det kanskje en liten tur ut, men jeg får se om jeg orker. Haha!

Skal noen av dere på åpningsshowet?

5 kommentarer
    1. Topp kycklingar med stora heta bröst bara på denna webbplats! Följ länken, du kommer inte ångra det! –
      👉 ClICK.
      💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

      💋registrera dig och ha kul💋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg