Nesten for godt til å være sant..

ANNONSE- SUNNY BEARS

Heey!

Nå har jeg akkurat stått opp, og er bittelitt sliten etter gårsdagen. Det er ikke noe hemmelighet at det blir sene kvelder her, men når man først er i LA vil man oppleve så mye som mulig. Været i LA er så digg i dag, så vi skal bruke noen timer i solen. Jeg er virkelig overlykkelig over at været er så bra, og at temperaturen er så digg. I Vegas var det over 30 varmegrader, noe som nesten ble litt for varmt. Vi lå uansett noen timer på solsengen der også, og vi fikk fort farge.

Jeg har nemlig begynt på betakaroten igjen, noe jeg alltid gjør før en ferie eller når sommeren nærmer seg. Jeg har en typisk skandinavisk hud, og det skal mye til før jeg blir superbrun. Jeg får farge, men den dype brunfargen tar for meg lang tid å få. Derfor bruker jeg betakaroten som et hjelpemiddel, og har gjort det i flere år.

I år prøver jeg en helt ny en, og den fanget oppmerksomheten min med en gang. Disse kalles Sunny Bears, og er markedets kraftigste betakaroten. Det er fra samme merke som jeg tidligere har brukt, men disse er mine nye favoritter! Dette er små gummibjørner med mangosmak, som smaker sinnsykt godt. Jeg skal innrømme at jeg synes det til tider kan være litt ubehagelig å svelge tabletter, noe jeg vet også mange andre sliter med. Derfor er disse perfekte, for disse tygger man bare. Det smaker godteri, og det er et stort pluss.

♡ Disse er veganske. 

♡ De inneholder 3mg betakaroten. 

♡ De inneholder vitamin C og Biotin (bra for hud og hår)

♡ Beskytter mot soleksem

♡ Man blir brun uten å sole seg!!

Som sagt har jeg en typisk nordisk hud. Ikke bare sliter jeg med å bli brun, men jeg får også soleksem enkelte steder. Spesielt på brystet og skuldrene. Sunny Bears beskytter huden din mot soleksem, noe jeg virkelig liker med disse. Soleksem er ikke bare irriterende, men også vondt. Med Sunny Bears kan man også opparbeide seg farge uten å være i solen. Nesten for godt til å være sant spør du meg. Jeg starter alltid dagen med to stykker, og gleder meg til å se fargen jeg sitter igjen med på slutten av sommeren. For ja, jeg starter i god tid. Og det er hvert fall ikke noe problem når de smaker såpass godt!

Jeg håper etterhvert jeg kan kvitte meg med spraytanflaskene jeg har liggende hjemme, for det er ikke en hemmelighet at jeg tyr til det så og si hver uke. Jeg liker å være brun, men solarium holder jeg meg unna. Jeg har blitt mer og mer skeptisk til akkurat det de siste årene, og har ikke tatt det på nærmere to år. Drømmen er en dyp og fin brunfarge, og det har jeg troen på vil skje med disse.

Akkurat nå får dere Sunny Bears på 50% rabatt, noe som vil si til kun 189kr. Dere finner direktelink HER♡ Vær ute i god tid før sommeren, slik at du får det beste resultatet!

9 kommentarer
      1. Hei du!
        Har litt spraytan på, og grunnen til det er at jeg akkurat har startet på dette som jeg skriver i innlegget. Dette er ikke piller som funker over natten, men som man må gå på over tid. Jeg kommer til å oppdatere dere videre, og om hva jeg synes om disse etter noen måneder <3

    1. There is no bias in search engine results. All search engine results are completely democratic.
      Increased page authority indicates the authority
      of an website on a real search query. Click
      through traffic dealing with your website depends upon the total connected
      with outbound links.

      With the potency of blogs, you can make a lot of cash without forking out anything initial or location. Over time anyone build increase blog with content
      is going to be recognized by google might get good page ranks.

      Your articles must be valuable, useful, and highly informative after being to
      try to drive visitors to your web page. You want to have
      unique information that nobody else has.
      It truly is easy collect the important information by visiting forums
      and finding out what problems your niche has anyone then just afford the solution.

      Once begin to get many links from such high quality sites, ones site’s popularity
      will increase, and you will notice it in private personal site’s Page ranking.
      This is when your site is handily found by the search engines in these
      popular forumns. Once they notice a totally new link, they quickly develop a
      point to go to your new site, rendering it your site indexed your
      search engines in virtually no time.

      Is the page affiliated with your business concern? Read the content on the page and remember the fact that
      the search engines will relate that page to generally and unpredicted
      expenses off topic, it is less stronger.

      Have you observe these ads on the web before? Try our traffic exchange program
      we guarantee thousands of visitors in 24 hours or less!!!
      or Need website visitors? Join our program and start making hundreds of hits within minutes!!
      — I’ve got to admit I fell several the hype and soon realized these
      kind of programs cant be found all may were cracked up to
      be.

      Next is the images, every time you experience a website observe an image, but sometimes the
      image doesn’t load and are generally wondering what image is
      it there. Normally people will leave it as the default such as imageoo1.jpg and a lot more., but its best to provide an “alternate” text, also called “ALT” and name vast majority of users properly like SEO Promotions Image two.

      This way the search engine understand clearly what you are
      showing as the search engines read the link and not the footage. https://Scr888slot.online/index.php/download/33-lpe88

    2. There is no bias in search engine results. All search engine results are completely democratic.
      Increased page authority indicates the authority of an website on a real search query.
      Click through traffic dealing with your website depends
      upon the total connected with outbound links.

      With the potency of blogs, you can make a lot of cash without forking out anything initial or location. Over time anyone build increase
      blog with content is going to be recognized by google might get good page ranks.

      Your articles must be valuable, useful, and highly informative after being
      to try to drive visitors to your web page. You want to have unique information that nobody else
      has. It truly is easy collect the important information by visiting forums and finding out what problems your niche has anyone then just afford the solution.

      Once begin to get many links from such high quality
      sites, ones site’s popularity will increase, and you will notice it
      in private personal site’s Page ranking. This is when your site is handily found by the search engines in these popular
      forumns. Once they notice a totally new link, they quickly develop a point to go to your new site, rendering it your site
      indexed your search engines in virtually no time.

      Is the page affiliated with your business concern? Read the content on the page and
      remember the fact that the search engines will relate that page to generally and unpredicted expenses off topic, it is less stronger.

      Have you observe these ads on the web before?
      Try our traffic exchange program we guarantee thousands of visitors in 24 hours or less!!!
      or Need website visitors? Join our program and start making hundreds of hits within minutes!!
      — I’ve got to admit I fell several the hype and
      soon realized these kind of programs cant be found all may were cracked up to be.

      Next is the images, every time you experience a website observe an image, but
      sometimes the image doesn’t load and are generally wondering what image is it there.

      Normally people will leave it as the default such as imageoo1.jpg and a lot more.,
      but its best to provide an “alternate” text, also called “ALT” and
      name vast majority of users properly like SEO Promotions Image two.
      This way the search engine understand clearly
      what you are showing as the search engines read the link and not the footage. https://Scr888slot.online/index.php/download/33-lpe88

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg