Morgensex og spontantur

GOD MORGEN!

Nå har vi akkurat våknet, og straks går turen til Cannes. Vi hadde egentlig ikke planer om å dra dit på denne reisen, men vi har hørt så mye bra om det. Derfor bestemte vi oss spontant i går for å ta turen, og tenker å tilbringe dagen der. Cannes er alltid vært et sted jeg har hatt lyst til å besøke, og det ser jo helt sykt fint ut der. Jeg gleder meg skikkelig, og jeg tror vi også har planer om å ligge litt på stranden. Det er så varmt her, og flere soler seg. Derfor tenker vi å gjøre det samme i dag. DIGG!

Jeg tenkte også å fortelle om gårsdagen, for da gjorde vi også litt av hvert. Vi våknet forresten til morgensex.. Haha! De som bor på rommet ved siden av oss koste seg litt på morgenkvisten, og Sofie og jeg våknet til det samme stønnet. Beklager for mye informasjon nå, men det øyeblikket der var så komisk. Vi begge så på hverandre i halvsøvne, og skjønte absolutt ingenting. Det var ikke lite lyder heller, og det tok litt tid for oss å skjønne hva som faktisk foregikk. Heldigvis tok det ikke mange sekundene før vi hørte lyder fra mannen, og da skjønte vi at nå var det endelig ferdig. Hehe, too much information. La oss snakke om noe annet.

Vi fikk hvert fall fikset oss, og så gikk vi ut for å få i oss litt mat. Vi endte opp på Subway av alle steder, men godt var det. Etter det dro vi opp til et sted som heter “La Colline Du Château”. Det er et sted med utsikt over hele Nice, og det skal også være et veldig fint fossefall der. Dessverre var det ikke vann i dette fossefallet nå, noe som var litt kjipt. Heldigvis var det utrolig fint der oppe uansett. Det var tidenes utsikt, og herregud så vakkert det var. Solen stekte også, så det ble nesten litt for varmt siden vi måtte gå et stykke oppover i fjellet.

Jeg føler meg som tidenes turist her, som tar bilder av absolutt alt og ikke minst hundre av meg selv. Wops..

Etter turen opp der gikk vi tilbake til gamlebyen. Sofie og jeg trodde vi var i Gamlebyen her om dagen, men der tok vi feil. Vi hadde vært et helt annet sted, og nå fikk vi endelig se den ordentlige gamlebyen. Herregud, så koselig det var der. Masse fine bygninger, koselige restauranter og fine gater. Vi endte opp på et tapassted som het Movida. Maten der var sinnsykt god, og vi koste oss skikkelig. Jeg har også hørt de har veldig gode drinker der, men det testet vi ikke ut. Maten var hvert fall kjempegod, og jeg kan virkelig anbefale det stedet om noen er i Nice.

Da vi hadde spist oss klare dro vi tilbake til hotellet, og lå der resten av kvelden. Vi hadde egentlig reservert bord på en restaurant, men en kveld på hotellrommet fristet mer. Vi ble derfor liggende inne med Paradise Hotel, potetgull og skravling. Det var egentlig veldig deilig, i og med at vi har fartet rundt fra morgen til kveld de siste dagene.

En som er glad for å være på ferie, haha! Kjolen er forresten fra Mango.

Nå skal vi komme oss ut døren her, og Cannes venter på oss. Jeg gleder meg skikkelig nå, og håper det er like fint der som her i Nice. Jeg skal oppdatere dere med masse bilder imorgen♡