MITT NYE HÅR

ANNONSE- LYKO OSLO CITY

Hei fine!

Akkurat nå sitter jeg i en taxi og har sinnsykt dårlig tid. Om en time skal jeg være et helt annet sted, og da ferdig fikset. Det eneste jeg har fikset er håret, og sminke og klær gjenstår. Jeg har med andre ord ganske dårlig tid! I tillegg er det skikkelig kø hjemover, så derfor får jeg heldigvis tid til å vise dere mitt nye hår. I dag dro jeg nemlig til Lyko for å fikse håret mitt igjen. Jeg kan ikke huske sist jeg gjorde noe med håret mitt, så det var virkelig på tide. Spesielt når jeg nå ser før og etter bilder. Haha, herregud dette trengtes.

Her er altså håret mitt før vi startet. Slitt, gult og ganske kjedelig. Jeg elsker jo å ha et kaldt hår, og det var det absolutt ikke nå. Jeg tror faktisk at sist jeg stripet håret var under Skal Vi Danse, så dere skjønner greia. Jeg går til flinke Betina hos Lyko, og hun er så dyktig. Jeg sendte melding til kontaktpersonen i Lyko og spurte om jeg kunne få Betina, rett og slett fordi jeg har vært så fornøyd tidligere. Hun er ikke bare dødsflink, men også utrolig søt og hyggelig. Hun stripet håret mitt MYE lysere, og gikk også over med noe slik at det skulle bli kaldere. Etter det klipte vi litt også, fordi håret mitt var ganske slitt nå. Jeg er jo så overbeskyttende ovenfor håret mitt, men jeg innså nå at litt måtte klippes bort.

ER DERE KLARE FOR RESULTATET?

Altså, OMG! Det ble så utrolig fint og også mye lysere. Jeg elsker å være skikkelig blond om sommeren, og dette her er akkurat sånn jeg ville ha det. Det ble så fresht og jeg er helt forelsket i mitt nye hår. Betina er virkelig så flink, og jeg kan absolutt anbefale henne til andre som bor i Oslo.

Her ser dere før og etter bildene ved siden av hverandre, og da ser man hvor stor forskjell det faktisk ble. Jeg må jo si at jeg synes resultatet er hundre ganger finere enn hva jeg hadde det før, og jeg er så fornøyd nå. Betina stylet også håret mitt, siden i dag skal jeg på en Coachellafest. Det er altså en festivalinspirert fest, og da ville jeg ha litt festival hår. Betina sa hun ikke var god på styling, men der må jeg si meg ganske uenig. DET BLE DRITKULT!

Se så søtt det ble! Jeg elsket det, og det var akkurat sånn jeg ville ha. Jeg viste henne et bilde, og vipps så satt jeg der med helt lik sveis som jenta på bilde. Så kult, og jeg føler meg så fin nå.

Lyko er jo også verdens søteste, og ga meg et påskeegg med masse digg i. Alt fra godteri, ansiktsmasker, solkrem, sølvsjampo, min favoritt highlighter og masse vipper. Jeg ble helt satt ut da jeg fikk dette, og herregud som jeg skal kose meg i påsken. Jeg fikk også et supersøtt kort, der de også ga dere en rabattkode. Rabattkoden er 15martine og den gir dere 15% rabatt ut helgen. Den funker både i nettbutikken, og også i de fysiske butikkene. Man kan også bruke denne rabattkoden på behandlinger, som for eksempel en frisørtime. En liten påskegave til dere fra Lyko!

Om dere vil booke time hos Betina, så kan dere gjøre det over nett (www.lyko.no) eller ved å stikke innom butikken på Oslo City. Dere finner Betina på Instagram ved å søke på Betinaolafsen.

Nå må jeg kjappe meg med sminke og klær, også blogges vi mer imorgen. Håper dere får en super fredag videre!

 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg