MINE PLANER FREMOVER

Hey hey!

Herregud, starten på dette året har virkelig gått fort. Vi er allerede snart i mars, noe som føles helt rart. Var ikke julaften for bare sånn to uker siden? Jeg har gjort masse dette året allerede, men nå fremover skjer det virkelig mye spennende. Jeg gleder meg til dette året, for jeg er helt sikker på at det vil bli bra. Jeg skal innrømme at året startet litt tregt, og jeg ble veldig rastløs etter å gjøre ting. 2018 var hektisk som bare det, og når starten av 2019 var ganske rolig fikk jeg panikk. Nå derimot begynner ting å ta seg opp, og jeg har masse å se frem i mot.

TV

Jeg skal gjøre mer TV, men hva jeg skal gjøre er fortsatt hemmelig. Jeg trives veldig godt foran kameraet, og elsker å jobbe med det. Hadde jeg ikke vært foran kameraene, kunne jeg gjerne jobbet bak også. Det virker så spennende, men jeg tror selv at jeg trives best foran.

ET HEMMELIG PROSJEKT

Shit, jeg jobber med noe så spennende nå. Ting er fortsatt veldig i startfasen, men jeg har virkelig troen på dette. Det kommer til å bli veldig slitsomt, og ikke minst dyrt. Likevel har jeg så lyst til å få til dette. Jeg har et bra team rundt meg, og jeg vet at dette kommer til å bli veldig gøy.

MEETUP

Jeg skal straks ha meetup igjen, og jeg tror jeg snart kan avsløre hvor. Jeg vet at mange vil jeg skal komme til denne byen, og i tillegg er jeg veldig glad i den byen selv. Jeg elsker meetups, så jeg kan nesten ikke vente!

REISING

Om jeg har savnet å reise? JA! Det er snart ett år siden sist jeg var på ferie, noe som er ganske rart siden jeg reiste hele tiden før. Det siste året har det kun vært fokus på jobb, så jeg har ikke hatt tid til å ta meg en ferie. Nå derimot har vi planlagt flere turer, og jeg gleder meg sånn. Forresten, to av venninnene mine ga meg Londontur i bursdagsgave!! Ææ, jeg kan ikke vente.

SAMARBEID

Jeg har så mange kule samarbeid fremover, og jeg gleder meg skikkelig til å gjøre fler av dem. Jeg skal også gjøre et samarbeid som jeg vet dere kommer til å like. Jeg elsker jobben min, og at jeg får gjøre så mye forskjellig. Bloggen er en av jobbene mine, men jeg gjør mye annet også som tar mye tid.

 

Har dere noen spennende planer fremover?

 

 

13 kommentarer
    1. Unnskyld meg, men dere gjør ikke annet en å spise inne på Farmen Kjendis. Sjokoladekake hver uke og godt hele tiden. Hva er farmen blitt????????

      1. Helrlighet, gå no ikke til Martine som er en av detakerene med pisset ditt! Hun kan jo ingenting for det? Skjønner du ikke det? Gå no heller til redaksjonen og snakk med de om du har problemer med hva farmen er blitt til.

    2. Herregud for en sutre unge du er. Du gjør jo ingenting annet enn å grine på farmen og klage. Farmen burde ha funnet seg en bedre deltaker enn deg.

      1. Hvis ikke du har noe bedre å si så kan du like så godt holde munn beklager språket men Martine er en Jævli pen snill og ikke minst flink person hun er helt fantastisk. Ja kanskje hun hadde noen vanskelige tider på Farmen Kjendis men du hadde Faen ikke klart deg noe bedre du( beklager banning men det må til for å få sagt hvor fantastisk hun er) Hun har vært med på Pærra, Skal vi danse, Bloggerne og ikke minst Farmen Kjendis så hvis ikke du har noe bra å si kan du brite i å si det. Jeg ville likt å se deg bli en så suksessfull flink og fantastisk jente/gutt.
        Ps, Martine. Du er den beste jeg vet om.

      2. Hvis ikke du har noe bedre å si så kan du like så godt holde munn beklager språket men Martine er en Jævli pen snill og ikke minst flink person hun er helt fantastisk. Ja kanskje hun hadde noen vanskelige tider på Farmen Kjendis men du hadde Faen ikke klart deg noe bedre du( beklager banning men det må til for å få sagt hvor fantastisk hun er) Hun har vært med på Pærra, Skal vi danse, Bloggerne og ikke minst Farmen Kjendis så hvis ikke du har noe bra å si kan du drite i å si det. Jeg ville likt å se deg bli en så suksessfull flink og fantastisk jente/gutt.
        Ps, Martine. Du er den beste jeg vet om.

      3. Du er bare sjalu på Martine❤Martine er forresten ikke en suter unge❤Hun er god i farmenkjendis❤Martine er fin❤Martine og Aleksander er de fineste parene som fins❤Å Martine klager ikke på farmenkjendis❤Aleksander er heldig som har deg Martine❤Dere er så så så så så så så så så søte par❤😍😘🤩🤞🤞🤞😍😘🤩💜💙💛💚🖤💖💕💓💞💝💗

    3. Det der var skikkelig frekt! Hun får vært fall være på en gård, hvis du hadde vært borte i 5 uker eller mere så hadde du savnet familien din. Alle er litt sutrete men du vet ikke alt bare av å se det hun gjør på TV, det kan være veldig mange grunder til at hun er lei seg!

    4. Kjære Martine❤️ du er verdens beste youtuber/bloggeren jeg vet om! Jeg har sett deg son 2-3 ganger og det har betydd, alt for meg. Jeg vet ikke hvordan du har blitt så pen det er liksom utrolig, men prikken over i er du tøff! Liksom du er mange uker borte fra familien din. Jeg har problemer med og sove hos noen i en natt, men poenget mitt er at duner tøff!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg