MINE PLANER FOR SOMMEREN

Hei fininger!

I dag har jeg vært i et møte, noe som gikk veldig fint. Det er noen ganske kule greier som skjer fremover, som jeg seriøst dør etter å fortelle dere om. Deretter hadde jeg fri, og da brukte jeg resten av dagen på å være med lillesøsteren min. Jeg elsker seriøst å være med henne, og hun har fått så personlighet nå. Hun er virkelig så søt og morsom, og jeg blir så glad av å være med henne♡

Hvert fall, jeg har jo ikke fortalt dere noe om mine sommerplaner enda. Jeg hadde egentlig ikke en eneste plan for sommeren, men nå har jeg klart å planlegge litt.

SPANIA

Herregud, jeg reiser til Spania på fredag. Dette skjedde veldig spontant, og det startet med at jeg hadde planer om å dra alene. Jeg bestilte egentlig billetten fordi jeg var irritert, og derfor bestilte jeg denne turen uten å tenke meg ordentlig om. Jeg har også kun bestilt en vei, så jeg må fikse billett hjem også nå. Hvert fall, mamma heiv seg på denne turen, så nå reiser vi på jentetur♡ Jeg har ikke vært på en ordentlig ferie på to år, hvor sykt? Jeg har vært på reiser, men da har det enten vært jobb eller med et kamerateam. Det blir derfor skikkelig deilig å reise nå, og kun fokusere på mine sosiale medier, soling og god mat. Det er også lenge siden jeg har reist med mamma, så det gleder jeg meg veldig til. Jeg føler meg egentlig ikke litt klar for å reise, og har hverken pakket eller planlagt noe som helst. Haha, så typisk meg.. Jeg reiser forresten til et sted rett ved Alicante, og til en leilighet vi har der.

HYTTETUR

Når jeg kommer hjem fra Spania reiser jeg nok rett på hytta. Jeg har enda ikke fått vært med i den nye båten, så det vil jeg gjøre da. Jeg elsker jo å være på hytta, så jeg håper jeg får mange turer dit i løpet av sommeren. Jeg håper virkelig på fint vær da, for da er det så digg der ute. Jeg er ganske lei av denne norske sommeren, og det frister ikke så mye med en hyttetur akkurat nå. Jeg krysser fingrene for at været er bedre når jeg kommer hjem.

INNSPILLING

Mye av sommeren går også til en innspilling. Jeg kan ikke fortelle så veldig mye om det akkurat nå, annet enn at dere burde GLEDE dere. Dette blir så kult, og jeg er veldig gira. Jeg tror mange vil bli litt satt ut, for dette er ikke noe jeg trodde jeg skulle få muligheten til. Shit, jeg er så spent!

FESTIVALER

Jeg skal på festivaler i sommer, eller hvert fall en. Jeg håper kanskje på to, om jeg får tid. Jeg elsker festivaler, så jeg krysser fingrene for at jeg får vært med på noe av det. Jeg vurderer faktisk Stavern, har noen vært der før? Folk jeg har snakket med sier den er bra, så kanskje jeg slenger meg på. Ellers skal jeg så klart på Findings. Skal noen av dere på noen festivaler i år?

Dette er altså mine sommerplaner til nå, og mest sannsynlig blir det kanskje en helgetur et sted også♡ Jeg føler sommeren enda ikke har startet, men kanskje jeg føler mer på det når jeg faktisk reiser!

16 kommentarer
    1. Skal på Findings med kjæresten min, med premium
      Pass:-D Om jeg ser deg, kan vi ta bilde sammen da? 🙂

    2. Du skriver at du har ikke vært på ferie på 2 år, hvor sykt? Syns du det er greit å skrive ettersom det kan hende at mange av leserne dine ikke har mulighet til å reise på ferie så ofte og du sier at det er sykt å ikke ha vært på ferie på 2 år, det er ikke såå lenge.

    3. Hei Martine. Du er utrolig vakker! Jeg bare lurer på den lyse denimjakken du har på deg på det siste bildet Sofie postet på sin instagramkonto, hvor er den fra? Jeg har lett veldig lenge etter en sånn, så jeg håper virkelig du svarer! Jeg har sett at du også har en i svart, hvor er denne fra?

    4. Så trist å se hvor lite du bryr deg for leserne dine. Du har alltid unnskyldinger på at du har mye å gjøre, men du reiser på ferie og klarer ikke legge ut noen innlegg en gang? Sykt at du får være med på bloggerne når du ikke en gang klarer å blogge. Håper virkelig du legger ned bloggen og føler deg shitty for hvor mye du får gratis av oss som klikker oss inn her ofte uten å få så mye som en liten oppdatering en gang. Har endret syn på deg og du er akkurat den bortskjemte og overfladiske jenta som sjekket inn på Paradise.

    5. Skal aldri lese bloggen din igjen! Du blogger jo aldri og du har lovet åss at du skulle blogge og legge ut på YouTube! Men har du det Nei!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg