MIN UKE

Halloo!

Som jeg fortalte dere, så blir denne uken hektisk. Jeg har masse som skjer, og jeg er veldig spent. Jeg skal blant annet spille inn til et av mine favorittprogrammer hele uken. WOHO!!

MANDAG:

♡Jeg skal starte dagen med å filme en video. Jeg håper kanskje på å få filmet to, men vi får se hvor lang tid ting tar.

♡Deretter skal jeg på en innspilling som vil ta resten av dagen. Jeg skal filme inn til et program denne uken, noe som blir veldig gøy. Dette er et av mine favorittprogrammer, så jeg gleder meg skikkelig!

TIRSDAG:

♡På tirsdag skal jeg først på en innspilling, og da skal jeg gjøre noe jeg egentlig gruer meg ganske mye til. Jeg har utsatt dette så lenge nå, så det er virkelig på tide at jeg får gjort det. Det som også stresser meg er at dette skal filmes, haha! Jeg kommer kun til å fortelle dere om dette dersom det går bra, hehe..

♡Etter denne innspillingen må jeg kjappe meg å dra innom senteret. Jeg må handle masse greier som jeg trenger denne uken, og har ca en time på å finne alt dette. I tillegg må jeg pakke.

♡Etter den første innspillingen skal jeg på enda en innspilling. Dette vil også ta hele dagen, så jeg får ikke stappet så mye mer inn i dagen min. Heldigvis er denne innspillingen kun gøy!

ONSDAG:

♡På onsdagen skal jeg filme HELE dagen på hytta. Fra morgen til sent på kveld. Jeg er faktisk veldig spent på denne dagen, men håper det blir morsomt. Haha!

TORSDAG: 

♡På torsdagen har jeg fri (tror jeg) de første timene av dagen. Deretter skal jeg på innspilling igjen. Jeg tror dette er det siste jeg skal filmes denne uken, men det vil fortsatt bli en lang dag.

FREDAG: 

♡På fredag starter jeg dagen med en behandling jeg tar innimellom. Det er en behandling for bena mine. Jeg sliter med mye vann i bena, noe som ofte gjør litt vondt. Derfor tar jeg denne behandlingen spesielt de gangene etter jeg har flydd mye.

♡Etter dette skal resten av dagen settes av til jobb. Jeg har samarbeid som må bli ferdig, og jeg har også mye som fortsatt er hemmelig.

LØRDAG:

♡Lørdagen skal bli brukt til noe jeg ikke kan fortelle dere om enda. Dette er noe jeg har gledet meg til skikkelig lenge nå, og dere skjønner greia på lørdagen. Wii!

SØNDAG:

♡Mamma har bursdag, og det må så klart feires. Jeg vet ikke helt hva vi skal finne på enda, men jeg skal planlegge noe koselig!

11 kommentarer
    1. Skal du være med på “4 stjernes middag”? Håper inderlig det, for da kommer jeg GARANTERT til å se på.

      1. Haha, tror kanskje det. Hun har jo sagt flere ganger at det er hennes favoritt program! Krysser fingrene. Det blir jo gøy uansett da!

    2. Hei, først vil jeg si at jeg elsker å se på deg blogge og alt ❤️ Jeg syns du sminker og kler deg kjempefint😍 Jeg har bare et lite tips til bryna, ikke som hate men som et tips, siden alle kan bli bedre😉 Tipset er å ikke ha så hard kant foran, prøve å kanskje bruke en brynspen foran for å gjøre der mer naturlig ! Men ellers elsker jeg sminken 😘

    3. Kan du stoppe å legge ut bilder av den båten som kjører forbi hytta di hele tiden? Sinnsykt irriterende. Vi skjønner alle sammen du er stolt over hytta di og utsikten, så da trenger du ikke legge ut mer bilder av det.

      Takk på forhånd

    4. Hvordan merker du at du har mye vann i bena? Og hvordan behandling er dette? Merker selv at bena er veldig hovne og vonde etter feks sitte på fly lenge eller andre anledninger der jeg sitter stille, men vet ikke om dette skyldes vann i bena?

    5. Hei, Martine
      Du er mitt stor forbilde
      Jeg lurte bare på hvor buksa kommer fra!? Den var veldig fin. Informerer om at jeg skal til dyreparken i morgen. Jeg har ikke snap eller insta så håper du får andledning til og svare her på når din nest meetup er og hvor den kommer til og være

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg