MIN PÅSKE

Hei dere!

Håper alle har hatt en super påske, og nyter siste fridag. Selv har jeg hatt det helt fantastisk på hytta, og jeg har virkelig kost meg så mye. Det var så koselig å få tilbringe masse tid med lillesøsteren min, for det er ikke så ofte i hverdagen jeg får vært med henne. Hun er i den søteste alderen nå, selvom hun er ganske rampete (haha). Hun skravler i vei, og har lært seg masse ord. I tillegg har jeg blitt vekt av henne hver morgen, noe som har vært skikkelig koselig. Åh, jeg ser så frem i mot å være masse på hytta med henne i sommer. Jeg har vlogget hver dag på hytta, så jeg tenkte å begynne på den vloggen senere i dag. I mellomtiden kan vi kjøre på med et bildedryss, så kan jeg fortelle dere om alt vi har gjort.

I DRØBAK

På lørdagen dro vi inn til Drøbak, noe som var skikkelig hyggelig. Er det en ting som gir meg en følelse av sommer, så er det å være i Drøbak når været er bra. Vi gikk litt rundt og tittet, spiste supergod mat og koste oss i sola. Jeg blir så lykkelig nå som været er bedre, og jeg ser så frem i mot varmere tider. Bortsett fra at jeg har pollenallergi, og så vidt klarer å åpne øynene. Hehe.. Vi spiste også is nede ved vannet, og koste oss skikkelig. Jeg synes Drøbak er et SÅ fint sted! Og forresten, over her ser dere pappas forsøk på duckface. Haha!

PÅ AKVARIUMET

Vi dro også innom akvariet som ligger i Drøbak, og da mest for lillesøsteren min sin del. Hun er i den alderen der alt er spennende, så hun storkoste seg. Jeg synes det var mest interresant å lese om haier, og da haier som lever i Norge. Det er så sykt å tenke på at det finnes ganske store haier i norske farvann. Jeg snakket også med en som jobbet der, og jeg spurte så klart om han trodde hvithaien ville komme til Norge. Da fikk jeg til svar at om den ikke er her enda, så vil den nok komme. Jeg vet ikke om det gjør meg glad, eller redd. Jeg vil ikke bade og så plutselig se en hvithai ved siden av meg. Derimot å se en hvithai litt på avstand hadde jeg digget. Jeg har alltid hatt en greie for haier, og en av mine største drømmer er å være i et bur under vann med hvithaier svømmende rundt meg. Og dere, skiltet over her.. Hvor sykt? For hvert menneske som blir drept av en hai, så blir nesten to millioner haier drept av mennesker. Det er helt sinnsykt.

HYTTEKOS

Ellers har vi bare kost oss på hytta med masse digg mat, litt spill, godteri, påskeegg, leking med Cornelia og masse avslapning. Jeg elsker å være på hytta, og jeg skal være der masse i sommer. Om det så er med venner, familie eller Aleksander. Jeg er så glad for at vi har en hytte som ligger så nærme Oslo, og at vi ikke må reise mange timer for å komme dit. I tillegg er det så idyllisk der, og tidenes utsikt. Bilde dere ser over her av solnedgangen er faktisk uredigert, så dere kan jo se hvor fint det er der. Jeg gleder meg til å redigere vloggen, for vi har kjørt litt drone også. Simen har fått til noen sykt fine klipp som jeg gleder meg til å bruke.

Jeg har hatt en helt super påske, og har faktisk ikke savnet afterski og masse alkohol. Jeg har vært på noen sånne turer tidligere, og ja det er gøy. Samtidig har jeg så mye som skjer fremover nå, så jeg må bruke fridagene på å slappe litt av. Jeg har en fullstappet uke foran meg, og herregud så mye jeg gleder meg til å fortelle dere. Det er to superspennende prosjekter som skal jobbes med, og jeg ser så frem i mot det. I morgen reiser jeg faktisk på en jobbtur, og jeg reiser til en land jeg ikke har vært i på mange år. Jeg forteller dere mer om det imorgen!

3 kommentarer
    1. Du vet vel at du er med i en sangvideo som heter alle gutta der du er på date med tix altså (Andreas Haukeland) og du var forelska i han sangen ble laget av staysman og lass

    2. Hei
      Hvor er brillene til Emilie fra?
      Så bra at du har hatt en fin påske! Du og Emilie ligner på søsken, like nydelige!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg