Min nyttårsfeiring

Hei fine dere!

Nå er vi endelig i 2019, og jeg har hatt en helt grei start på året. Jeg hadde ingen planer i går, bortsett fra å spise hos besteforeldrene mine. Etter det skulle jeg dra hjem til meg å være med Therese og Cornelia. Midt under middagen hos bestemor og bestefar måtte ambulansen komme, for en i familien er ganske syk. Det var en del styr og jeg blir veldig uvel når ting som det skjer. Heldigvis gikk det bra med denne personen i familien, så derfor dro jeg videre hjem for å være med venninnene mine. Jeg rakk akkurat å være her til rett før 00.00, så jeg startet altså det nye året med to gode venninner. Veldig koselig, men også en veldig annerledes nyttårsaften enn hva jeg er vandt med. De siste årene har jeg alltid vært på fest, og det har alltid vært en del alkohol i bilde. I år ville jeg ta det helt rolig, så derfor drakk jeg ikke noe som helst i går. Vi ble sittende å spille brettspill, og se på serie. Jeg hadde en kjempekoselig nyttårsaften, selvom det ble en del styr under middagen. Jeg kan absolutt anbefale en rolig nyttårsaften, for som regel har venninnene mine og jeg bare surret rundt. Jeg har hatt en del merkelige feiringer de siste årene, og ofte vært i en taxi når klokken slår 00.00. Haha! Neste år derimot, så håper jeg virkelig at jeg får feiret med Aleksander. Nyttårskysset gikk nok en gang over facetime, så neste år håper jeg at vi faktisk er med hverandre. Herregud, jeg savner han nå..

I dag har jeg vært borte hos bestemor og bestefar igjen, for vi bestemte oss for å “feire” på nytt i og med at det skjedde så mye under middagen i går. Vi koste oss kjempemye i dag, og maten var SÅ god. Jeg synes det er trist at julen er over, for jeg elsker virkelig maten. Jeg har spist så mye godt denne julen, og jeg har hatt det så koselig med familien. Nå er hvertfall Therese hos meg, og vi skal se på serie. Therese bor hos meg om dagen, fordi Aleks er jo i Bergen. Jeg klarer ikke være alene, så derfor stiller Therese opp.

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg