MIN HELG

Hei fininger!

For en bra helg jeg har hatt! Jeg har hatt det så gøy, og kost meg skikkelig. Jeg tenkte derfor å vise dere bilder fra denne helgen, og ikke minst fortelle dere hva jeg har holdt på med. Jeg har blant annet vært i bursdag og på konsert♡

BURSDAG

Fine bursdagsbarnet♡

På lørdagen var jeg invitert i Ine sin bursdag. Ine har vært en venninne av meg i mange år, og hun er seriøst så herlig. Vi startet med en middag der vi var en stor gjeng samlet, og vi spiste så god mat. Det ble også drinker, og var hele tiden bra stemning. Etter noen timer flyttet vi oss opp på utestedet, der det ble masse dansing og skravling. Jeg tok det ganske rolig, fordi jeg har vært ekstremt mye ute i det siste. Det er så mye som skjer hver helg, og jeg føler alle har bursdag på denne tiden av året. Jeg er ikke helt frisk enda, noe som irriterer meg skikkelig. Derfor tok jeg det litt rolig, men jeg hadde det uansett veldig gøy. Noe som derimot var skikkelig kjipt var da vi skulle dra. Bursdagen var i Drammen, og Aleksander kjørte. Vi satte fra oss bilen i et parkeringshus, og skulle jo bare stå der noen timer. Da vi kom tilbake var parkeringshuset stengt, og det var ingen mulighet for å komme seg inn. Vi fikk jo litt panikk, og jeg var helt sikker på at vi måtte bli i Drammen over natten. Heldigvis fikk vi ringt etter vekter, og etter en stund kom en og låste opp for oss. Da var vi alle iskalde, så det var utrolig digg å få bilen.

KONSERT

Nicki♡

I går var jeg på Nicki Minaj konsert med Therese. Jeg har alltid vært glad i Nicki, og synes hun er en så kul dame. Jeg liker musikken hennes veldig godt, og er utrolig glad for at jeg dro på konserten. Jeg hadde det kjempegøy, selvom det var utrolig trangt til tider. Det endte med at vi måtte flytte oss bakerst, slik at vi faktisk fikk puste litt. Haha! Det var også SÅ hyggelig å møte så mange av dere. Dere er så søte, og ikke minst snille mot meg! Tusen takk for alle fine ord♡ Jeg hadde en super kveld, selvom det endte med vond rygg og føtter. Sånn det er å være på konsert, hehe!

Nå skal jeg forberede litt andre innlegg, for jeg fikk plutselig så mange ideer. Da er det bare å skrive de ferdig, om ikke glemmer jeg det. Vi blogges straks igjen!

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg