MIN 17. MAI FEIRING

ANNONSE- KOUTURE

Hey fininger!

Jeg håper dere alle hadde en super feiring i går, og koste dere masse. Jeg hadde en veldig fin dag her i Bergen, og vi tok det rolig hele dagen. Jeg var ganske bestemt på at jeg ville ha en rolig feiring i år, for jeg er ikke helt i form enda og i tillegg ble det nok festing i LA. For meg pleier egentlig 17.mai å være en dag med alkohol fra morgen til kveld, og festing uten stopp. I år derimot var jeg i Bergen og feiret med familien til Aleksander. Aleks og jeg startet morgenen på hotell, og da på et dødsfint hotellrom Aleks hadde fikset. Vi sto opp og ble liggende en god stund i sengen for å se på barnetoget i Oslo på TV. Deretter fikset vi oss, og så dro vi til søsteren til Aleksander. Der var vi en god del timer med resten av familien hans og koste oss skikkelig med grillmat, kake, is og skravling. Det var akkurat en sånn her feiring jeg trengte, der vi bare tok det rolig og koste oss med familien hans.

Kjolen min er fra Kouture.

Det er forresten så digg å være med Aleksander igjen. Det var så godt å se hverandre, og vi har hatt noen skikkelig fine dager sammen til nå. Jeg er så glad for at jeg endelig kom meg til Bergen igjen, og tro meg.. Vi skal aldri være fra hverandre i to måneder igjen. Haha, fy så utfordrende det var til tider! Nå skal vi komme oss ut døren, for i dag sov vi (jeg) alt for lenge. Jeg sovnet kjempetidlig i går, og fikk sjokk da jeg våknet i dag og så at klokka var 13.30. Jaja, jeg trengte det nok, for jeg har ikke fått sove så mye etter LA. Nå skal vi hvert fall spise og bowle, noe jeg gleder meg veldig til. Vi blogges mer senere!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg