MEETUP I..

ANNONSE- BYTHECURRENT

Hei dere!

Endelig kan jeg fortelle dere at jeg skal ha et nytt meetup. Jeg elsker meetups, og jeg synes alltid det er så koselig å møte følgerne mine. Denne gangen blir meetupet i en annen by enn Oslo, nemlig.. BERGEN! Jeg elsker Bergen, og jeg gleder meg så mye til å møte følgerne mine der. Jeg er alltid litt stresset før et meetup, for man vet jo faktisk ikke om folk dukker opp. De siste gangene har det gått over all forventing, og det har vært sinnsykt mye folk der. Så jeg håper at også Bergen er gira!

NÅR: Lørdag 16. mars.

KLOKKA: 14-16.00

HVOR: I Bjørklundbutikken på Lagunen. 

Det vil bli mulighet for å ta bilder meg meg, skravle litt, kjøpe klokken min og så skal også jeg dele ut noen klokker til heldige vinnere♡ Det pleier å være bra stemning på meetupene mine, så jeg håper Bergen blir like bra! Ta med deg noen venner eller familie, også sees vi. Jeg gleder meg skikkelig, og er så spent på om noen dukker opp. Jeg krysser selvfølgelig fingrene for det, og håper at noen vil bruke to timer av døgnet sitt med meg. Haha! Jeg håper å se akkurat DEG der♡

Forresten.. Videoen som skulle ut i dag kommer imorgen. Jeg hadde filmet en så kul video, og da jeg skulle redigere oppdaget jeg at videoen var i ufokus hele veien. Av en eller annen grunn var også hele videoen i kjempedårlig kvalitet, noe som er dødskjipt. Jeg må derfor filme på nytt igjen imorgen, så den kommer heller da. Unnskyld!

 

18 kommentarer

Siste innlegg