MEETUP HOS LYKO

Reklame | LYKO

Heey!

Imorgen skal jeg ha mitt aller første meetup helt alene. Altså, jeg tror ikke dere skjønner hvor stresset jeg er. Jeg pleier aldri å stresse før ting som dette, men akkurat nå er jeg redd ingen dukker opp. Haha, det er det eneste man tenker på før et meetup. Før har jeg vært med store youtubere og bloggere med masse fans, og nå er jeg plutselig helt alene. Litt skummelt, men jeg håper selvfølgelig at noen vil møte opp. Meetupet vil være på Oslo City i Lyko sin helt nye butikk. Det vil starte klokken 13.00, og det vil bli delt ut goodiebags. Jeg har hørt rykter om at de goodiebagsene er sinnsykt bra, og er verdt flere hundrekroner. I goodiebagene vil dere finne full size produkter, og også veldig bra produkter! Det vil også bli tid til bilder og skravling, og jeg håper å se dere der♡ Det er alltid så koselig med meetup, og dere er alltid så snille og greie mot meg. Jeg håper virkelig at morgendagens meetup blir like bra som de andre jeg har hatt. Jeg skal ta meg sammen nå, for jeg vet jo at dette er ingenting å stresse over. Jeg har jo fått meldinger av folk som skriver at de kommer, men likevel er man redd ingen vil dukke opp. Jeg håper hvertfall at vi sees, og at dagen imorgen blir bra♡

7 kommentarer
    1. Jeg bor i Farsund så jeg kan ikke komme!😭😭Selvom jeg har syyykt lyst, har mast og mast på mamma, men hun sier bare nei😭Har spurt alle venninnene min om de kan gi det i julegave at vi går til Oslo på det meetupet, men ingen kan😭Begynner snart og grine igjen!! Har sååååå lyst og gå på det meetupet😭men jeg skal sende deg en julegave i posten❤️Klem din største fan elsker deg!❤️Håper du en gang kan komme til Lyngdal/Farsund og ha meetup❤️Elsker deg største forbildet😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg