LUKSUS I HVERDAGEN

ANNONSE- GOODIEBOX

Jeg husker da jeg var yngre, og jeg hadde lest i et blad om et abonnent der man fikk en gave hver måned. Jeg husker jeg etterhvert klarte å mase meg til det, og fikk noen penner, viskelær og lipglosser en gang i måneden. Nå som jeg har blitt litt eldre har ikke tankene mine endret seg så veldig mye, for jeg vil fortsatt ha en pakke med masse godsaker. Riktignok ønsker jeg andre ting nå enn da, for viskelær og penner er kanskje ikke det mest spennende. Derfor kom jeg over Goodiebox, et helt genialt konsept. Her får man en pakke hver måned, med flere digge produkter. Her kan man virkelig få teste nye ting, som man kanskje ellers ikke hadde kjøpt selv. Jeg er helt sikker på at jeg vil få noen nye favoritter fremover, og så skal jeg heller ikke legge skjul på at jeg elsker å teste nye produkter!

Om du ønsker Goodiebox får du hjem en boks i måneden med håndplukkede skjønnhetsproduker. Nå tenker du kanskje at dette er dyrt, og noe du ikke kan ta deg råd til? Vel, Goodiebox koster 199kr i måneden. Månedens boks inneholder produkter til en verdi av 727kr, men nye medlemmer får også med et ekstra produkt. Så om du er ny kunde får du altså produkter til en verdi av hele 1047kr, og det til 199kr. Her får man ekstremt mye for pengene, og hvor digg er det ikke med litt luksus i hverdagen?

I månedens boks får man:

♡ Hairlust- vitaminer for håret.

♡ Neglfil i glass fraFulgent World.

♡ Parfyme fra Zarkoperfume.

♡ Hudskrubb fra Du Monde á la Provence.

♡ MineTan- selvbruning.

Månedens boks slår et slag for det å roe ned tempoet, slappe av og fokusere på de enkle tingene i livet. I en hektisk hverdag skal man ikke glemme egenpleie og det å ta vare på seg selv. Nå som sommerferien akkurat er ferdig, kan jeg tippe de fleste kjenner stresset med å komme tilbake til jobb og skole. Tilbake til den vanlige hverdagen med kanskje lekser, prøver og det presset etter å skulle prestere. Andre igjen kanskje har barn, og all tid går til dem. Vi må ikke glemme å lade batteriene, og tenke litt på oss selv også.

FOR Å LADE BATTERIENE GJØR JEG DETTE:

♡Ansiktsmaske.

♡Går en tur.

♡Ser på favorittserien.

♡Tar en lang dusj.

♡Leser en bok.

Om Goodiebox høres interessant ut, kan dere trykke HER♡ Husk at alle nye medlemmer får med en ekstra gave, og den er jeg litt sjalu på selv. Hehe! Hvor digg er det ikke å betale 199kr i måneden, og få en pakke hver eneste måned? Det er jo nesten som å ha bursdag en gang i måneden, og hvem takker vel nei til det? Abonnementet er forresten uten binding, og hver måned består boksen av produkter til minst 650kr. Så, om du ønsker denne luksusen i hverdagen- trykk HER

 

2 kommentarer
    1. Hei. Det rosa settet som du hadde på findings, kan du legge ut link hvor den er kjøpt og str du har 😊 takk på forhånd!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg