Lille Martine ville vært stolt

Hey!

I dag startet vi dagen hos God Morgen Norge, noe som alltid er like koselig. Det er alltid en så fin og rolig stemning der, og jeg skulle nesten ønske jeg kunne vært der hver dag. Det eneste kjipe er at det starter så sinnsykt tidlig, og Aleksander var allerede oppe klokken 04.15 i dag tidlig. Jeg derimot et par timer senere. Aleksander skulle ha sin debut med sangen live, noe jeg synes er dødskult! Jeg synes det gikk kjempebra, og nok en gang imponerer han meg. Vi snakket også litt om forholdet, Farmen og hvordan det var å være med i Bloggerne. Intervjuet gikk veldig bra, selvom jeg følte vi satt der i 30 sekunder. Hver gang jeg gjør ting live går tiden ekstremt fort. Det føles ut som at jeg sitter der i noen sekunder, men egentlig har jeg vært på i 10 minutter.

En annen ting som er litt morsomt er at jeg ELSKET God Morgen Norge før. Det beste med å da være syk, var jeg jeg kunne få meg meg hele programmet. Jeg husker også at mamma alltid hadde det på da jeg våknet på morgenen, og at jeg alltid spiste frokosten min til det. Derfor er det ganske merkelig å nå skulle sitte der selv, noe jeg så på som veldig stort da jeg var yngre. Martine for 15 år siden ville vært kjempestolt!

Etter sendingen dro vi for å få i oss noe mat, og vi endte opp et veldig koselig sted. Vi bestilte oss frokostmeny, og det var kjempegodt! Jeg måtte riktignok bestille mer mat, for det holdt ikke. Jeg spiser ikke kjøtt nå, og jeg merker at jeg blir fortere sulten og jeg trenger generelt mer mat enn før. Uansett, godt var det! Ellers har jeg også jobbet med litt andre ting i dag, og nå skal jeg redigere ferdig en video. Jeg tror det kommer til å ta flere timer å redigere, for den varer så lenge. Heldigvis tror jeg den blir bra, og det er det viktigste.

 

11 kommentarer
    1. hvis du ikkje skal spise kjøtt må du lære deg mer om alternativene ellers blir du ikkje mett og får ikkje i deg nok mat. Man kan ikkjeplutselig bli veggis uten å vite hva man skal erstatte tingene med. Lykke til 🙂 Kult at han sa ng live da….flott med singel 🙂

    2. Hei Martine. Vanligvis vil jeg ikke kommentere på blogger ect. men nå må jeg bare si herregud så bra du har sluttet å spise kjøtt! Jeg så litt av farmen episoden hvor grisen skulle slaktes… det rører meg å se din empati for dem.

      At en såpass kjent profil som deg går ut å forteller om sin avstand til kjøttindustrien er stort. Det vil redde mange liv. Virkelig. Så, på vegne av dyrene, tusen takk!

      Å gå fra å spise kjøtt til å ikke gjøre det kan være litt av en prosess. Dersom du søker mer info/ tips kan du feks sjekke ut matblogg greenbonanza, Facebookgruppen «hva slags veganmat lager du i dag», helsepersonell for plantebasert kosthold hepla.no .. 🙂

      For hvis man kan leve uten å drepe, hvorfor gjør man ikke bare det? <3

    3. Hei søte du 🙂 hvordan får du brukt det filteret med gule sommerfugler over hodet på Snap som du brukte i dag (går)?
      Hadde satt så stor pris på svar (mista det selv).

    4. Tenkte bare å legge igjen en kommentar med; bislett kebab har en vegansk kebab (“fake kjøtt”). Til og med vegansk dressing om du liker det. Så du trenger ikke be om en kebab uten kjøtt, når du kan få en kebab med vegansk soyafarse 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg