LAS VEGAS

Hei dere!

Nå har vi endelig kommet oss frem til Las Vegas etter en sju (!!) timers busstur, og ikke minst en ganske forsinket buss i utgangspunktet. Bussturen skulle egentlig ta rundt 4-5 timer, men på grunn av mye trafikk tok det mye lenger tid. Vi var ganske stresset et øyeblikk over at bussen skulle bli kansellert, i og med at det hele tiden tikket inn meldinger om at den var forsinket. Heldigvis kom vi oss på bussen, og nå er vi trygt fremme i Vegas. Jeg skal innrømme at jeg var ganske stresset over denne bussturen, for folk kjører ganske fort her. I tillegg fortalte Sofie meg at folk drikker på strekningen til Las Vegas. Altså, hvor sykt? Det skremmer meg faktisk skikkelig, i og med at folk kjører så fort her fra før av. Det er faktisk grunnen til at vi ikke valgte å kjøre hit selv. Jaja, nå er vi hvert fall heldigvis fremme.

Hotellet er forresten SÅ fint! I tillegg følte jeg at vi var så heldige med prisen, i forhold til selve rommet. Vi har booket en suite i tre dager, og prisen for det var ganske billig for oss begge. Hotellrommet er skikkelig fint, så jeg tipper vi kommer til å kose oss veldig her. Vi skal nok ikke tilbringe så mye tid på selve hotellet, men det er digg å komme hjem til et så fint rom. Det er også utrolig varmt her. Mye varmere enn LA, så vi blir nok å tilbringe en god del tid i bikini også. Yey!

Nå har vi akkurat kommet hjem fra en tur på byen, noe som var utrolig gøy. Utelivet her er jo helt sinnsykt, så jeg har ingenting å klage på. Jeg har hatt en super kveld her i Las Vegas, og gleder meg til morgendagen. Jeg tror planen imorgen er å ligge ved bassenget, noe som blir så digg. Det er jo så sykt varmt her! Jeg er så glad for at jeg fikk til en ordentlig ferie nå, for det trengte jeg virkelig. Jeg storkoser meg, og skal virkelig nyte disse dagene.

Akkurat nå lastes det forresten opp en vlog fra min første dag i LA. Nettet her er ikke det beste, så det tar litt tid. Jeg håper den lastes opp fort, for nå er jeg ganske trøtt. Klokka er halv fem på natten her nå, så det er virkelig på tide å legge seg. Vi blogges senere!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg