KVELDEN ENDTE PÅ LEGEVAKTEN

Hei dere!

Håper alle har hatt en superfin helg, det har jeg! Eller bortsett fra at kvelden i går ikke endte som jeg ville. I går skulle jeg nemlig feire at jeg har fått en jobb som jeg VIRKELIG ville ha. Jeg har vært i noen møter angående dette, og har hele veien vært så gira. Her om dagen ringte de meg og fortalte at jeg har fått denne jobben. Jeg ble så sinnsykt glad, for dette er noe jeg har drømt om lenge. Likevel hadde jeg aldri trodd at det skulle gå så fort, og jeg hadde helt ærlig tenkt at dette ikke ville skje før om noen år. Derfor er det sinnsykt kult at jeg klarte dette, og jeg er veldig stolt! Jeg tror ikke det er lenge til dere får vite om dette, og jeg gleder meg helt sykt til å fortelle dere.

Hvert fall, i går dro jeg med en gjeng for å feire. Vi spiste først og tok noen drinker. Deretter dro vi bort på livepoden til Morten og Vegard. Jeg var der kanskje en time før jeg måtte hoppe i en taxi til legevakten. Jeg har i noen dager nå hatt noen sinnsyke smerter på siden av magen, rett over hofta. Det gjør også vondt bak på ryggen, og smertene har vært så vonde. I går da vi satt på livepoden kom disse smertene, og jeg begynte å kaldsvette. Jeg fikk derfor med meg en venninne til legevakten for å sjekke opp i dette, for jeg er en person som fort blir redd om noe kjennes galt. På legevakten trodde de mest sannsynlig at dette er en strekk i en muskel, noe som egentlig høres litt rart ut. Jeg har jo så vondt, haha! Jeg har fortsatt smerter, så om det ikke går over må jeg sjekke det opp igjen. Jeg har konstant vondt, og skjønner virkelig ikke hvordan jeg har klart å strekke en muskel over hofta. Har noen andre opplevd det samme? Det er forresten ikke blindtarmen, for jeg har vondt på venstre side.

T- skjorten, brillene og smykket er fra Pretty Little Thing. Buksa er fra Gina Tricot, og øredobbene fra Topshop.

Kvelden ble derfor tilbragt på legevakten, noe som var skikkelig kjipt. Jeg hadde jo gledet meg til å feire.. Jeg får ta det igjen senere! Kvelden i dag har hvert fall gått til rydding av klesskapet. Jeg har kjøpt og fått alt for mye klær i det siste, og nå må noe ut. Jeg har alt for mye klær, men aldri noe å ha på. Noen som kjenner seg igjen? Hehe.. Nå skal mye gis bort! Jeg har faktisk fylt opp kofferter med klær, rett og slett fordi jeg ikke har plass i klesskapet mitt. Det er helt krise!

Nå skal jeg spise pizza med Aleksander, og så gjøre meg ferdig i klesskapet. Vi blogges imorgen!

 

23 kommentarer
    1. Hei Martine,

      Jeg fikk det samme i Januar og legene har konstantert at dette er acnes. Om du vil få en rask undersøkelse og det ikke gir seg så anbefaler jeg Apex klinikken (dette er en privatklinikk), legen jeg var til heter Kristinn og han er utrolig flink i sitt fagfelt 🙂

      God bedring, om det er noe du lurer på så bare send meg en mail 🙂

    2. Har du blærekatarr? For da kan det være nyra du har vondt i😊har hatt det 2 ganger før. Må ha antibiotika foe og ikke få nyrebekkenbetennelse

    3. Hei, jeg heter Leah. For noen uker siden fikk jeg skikkelig vondt der du forteller. Legene sa da at det var i muskelen og ikke farlig. Det gikk ikke over og jeg dro og tok MR. Da fant de ut at det var tretthetsbrudd nederst i ryggmargen. Kanskje dette er i ditt tilfelle også?

    4. Jeg har hatt samme smertene, og det var enn vanncyste, som tilslutt sprakk da jeg hadde sex, og besvimte rett etterpå også var smertene bort etter en dag, kan jo være det 🙂 helt ufarlig, men veldig vondt! Jeg hadde veldig vondt før den sprakk!

    5. Kan være vanncyste, har slitt med det i flere år å er veeldig vondt. Så jeg har resept på tramadol får å dempe smerten. Håper du finner ut av det:)

    6. Jeg har hatt smerte på samme sted som du beskriver og det var også en vanncyste. Smertene var konstante helt til den sprakk. Gjør ufattelig vondt, men går fort over. Legene ville sende meg hjem med muskelplager, men jeg stod på mitt. Anbefaler å dra innom legevakten på Volvat for god hjelp, ble lagt inn på observasjon til de fant ut hva det var. God bedring fine ❤️

      1. Har aldri hatt ondt over hofta når jeg har nyrebekkenbetennelse, og dette er heller ingen vanlig symptom på dette. Som regel sitter smertene i flankene, under ribbeina og ryggen. Nå vet jeg at vi alle er forskjellige, men nyrene sitter høyt i magen, og smertene reflekterer det. Hilsen ei med kronisk nyresykdom som sliter ofte med dette 🙂

    7. Kan være minst en som har sprukket, vet ikke om det et vondt, men den ligger mallom hofta og ribbeinet på venstre side.

    8. Hei: hadde vært kjempegøy om vi hadde hatt muligheten til å kjøpe klær av deg som du ikke trenger eller bruker lengre. Digger stilen din og hadde garantert vært interresert i å kjøpe av deg!

    9. Har vært en stor fan av deg lenge, men begynner å miste litt interessen for å følge deg. Du har blitt så sinnsykt dårlig på å blogge og blogger så og si aldri, legger ikke ut videoer og svarer svært sjeldent på kommentarer. Det du ofte kommer med er kun annonse. Skjønner at du også har andre prosjekter å jobbe med, men hva med å ta litt bedre vare på følgerne dine som faktisk gjør det mulig for deg å ha den jobben du har? For meg virker du som ei utrolig hyggelig og søt jente, som får ting servert på gullfat med gode lønninger.

    10. Hei! Håper det går bra med deg ❤️ Jeg hadde like smerter som deg, gikk til legen og ble sendt hjem med ett «vi skal kjenne at vi har en kropp». Det viste seg etter noen dager og smertene ikke ga seg at jeg hadde nyresten. Det er utrolig vondt, men helt ufarlig! Håper du finner ut av det. ☀️

    11. Hei! Jeg har fått med meg at du fikk et spesielt forhold til griser etter at du var med på farmen. Det hadde vært utrolig bra av deg om du kunne skrive litt om dine tanker etter dokumentaren om hvordan de blir behandlet har kommet ut. Du har så mange følgere og kan virkelig gjøre en forskjell.

      NOAH har også startet en underskriftskampanje for å få kameraovervåkning i alle slakteri som det hadde hjulpet om du vil dele:

      https://www.change.org/p/vi-krever-kameraovervåkning-i-slakteriene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg