KJØPE EN GRIS?

Halloo!

Nå er vi straks hjemme, etter en tur i Bergen for innspilling. Turen til Bergen gikk absolutt ikke som planlagt, og tok mye lenger tid for meg enn hva den skulle. Jeg skulle egentlig ta fly onsdags morgen, og Aleks skulle ta tog. I det jeg skulle dra til flyplassen fikk jeg en telefon fra Aleks om at toget hans var kansellert. Altså, så typisk.. Det endte med at vi begge to kjørte i stedet. En 6 timers lang biltur ble det på oss da, noe som egentlig gikk ganske bra. Hvert fall for meg, i og med at jeg sov i tre timer. Haha, stakar Aleks..

Vi har hvert fall hatt noen utrolig fine dager i Bergen. Vi var blant annet å så på grisungene igjen, og jeg er så forelsket. Jeg har så sinnsykt lyst på en nå, og klarer ikke slutte å tenke på de. Noe så nydelig! Jeg håper at jeg en dag har en gris, da hadde jeg vært så lykkelig. Hva synes dere jeg burde gjøre? Jeg vet det er mye jobb med en gris, så det må hvert fall planlegges godt.

Nå er vi hjemme i Oslo igjen. På veien hjem holdt jeg meg våken nesten hele turen, og fikk se en del av naturen. HERREGUD, så fint! Norge er virkelig så vakkert, og jeg er glad for at jeg fikk se det ordentlig nå. Nå skal jeg ut å feire litt, men det tenker jeg å fortelle dere mer om det imorgen. Jeg er SÅ glad nå, og dette året kunne ikke blitt bedre!

7 kommentarer
    1. Kjøp gris når du får hus med hage og plass til to. De trenger jo selskap. Det blir jo et familiemedlem, så det er jo best at du har mulighet til å ha de for alltid, ikke noe bruk og kast

    2. Naboen fikk en gang en sånn i bursdagsgave. Den nøffet rundt på verandaen en liten stund, men så fant de en gård som var villig til å ta grisen. De kunne jo ikke ha den, de som nesten aldri er hjemme, og veldig ofte utenlands. Ikke så smart giver, synes jeg. Man skal tenke seg godt om, og det å gi bort dyr til en som ikke har ønsket seg sånt dyr, det er ikke morsomt. Jeg tror det var ment som en spøk….

    3. Vet at dette er ett helt annet tema men, hvordan lager man sånn ”forside“ på yt videoer?💞 loveu

    4. Hei Martine 🙂 jeg kjøpte minigris for 5 år siden å måtte omplassere den til en gård i familien pga lite tid, de er veldig selskapssyk og trenger masse plass, jeg ble lurt, jeg fikk vite at den bare skulle bli mellom 15-20kg og jeg bodde på småbruk den gang, hadde henne inne fram til hun var 1 år og da var hun rundt 25-30 kg. De trenger mye hjernetrim og helst en gris til fir de er flokkdyr. De krever en hel haug og kan være veldig ufine 😂 de Jan leve mellom 15-30 år så du har ansvar i mange mange år 🙂 da jeg omplasserte min veide hun 52kg og jeg ble lovet at hun kun ble mellom 15-20.. det er galskap, jeg lærte så mye på minigris gruppen på Facebook og jeg er kjempe glad for at min «lille» fikk ett så godt hjem som nå å kan være fritt ute og ha det som griser skal ha det ❤️Så tenk deg nøye om. De krever ekstremt mye av deg❤️
      Så vent til du har plass og er helt sikker!

      Du er ei ordentlig skjønn og flink jente! Du har en fantstisk blogg💕

    5. Hei, Martine jeg synes du burde kjøpe en mini gris de er så søte og nusselige😍Men du bestemmer jo egentlig det selv❤️Plis svar meg jeg er så sykt stor fan av deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg