Jeg skal på visning

Heey!

De siste dagene har vært veldig rolige. Jeg tok en bytur med Therese i går, og fikk shoppet inn litt nødvendige ting. Jeg fikk også kjøpt meg nye tallerkner, fordi det er sånne ting jeg trenger nå. Haha, jeg føler meg så voksen. Det å dra til byen og ende opp med tallerkner og skåler er veldig uvanlig for min del, men… Jeg skal straks på visning. Altså, det er helt sykt! Jeg har lenge vært på jakt etter leilighet, og nå har jeg endelig funnet noe som er veldig interresant. Jeg vil ikke gå inn på hvor det er, eller noe om selve leiligheten for ting er ikke sikkert enda. På mandag skal hvertfall pappa og jeg på visning, og jeg skal innrømme at jeg gruer meg litt. Jeg synes det er kjempeskummelt å skulle kjøpe leilighet, men samtidig er det en bra investering. Jeg tror ikke dere skjønner hvor mange ganger jeg har bladd meg gjennom finn, så derfor føles det veldig bra nå å ha funnet noe jeg kanskje liker. Jeg tipper likevel at det er mange andre som også er interessert i akkurat denne, så jeg vet jo ikke om jeg får den. I tillegg er det et byggeprosjekt, så leiligheten vil ikke stå klar før om en god stund. Noe som er litt kjipt, men samtidig bra. Leilighet er dødsdyrt, så da rekker jeg isåfall å spare opp til møbler og alt annet i mellomtiden. Dette blir min første ordentlige visning, og jeg aner ikke hva jeg går til. Heldigvis skal pappa være med, og han har en del mer peiling enn meg. Jeg vet at jeg kommer til å kjøpe leilighet i 2019, og kanskje det blir denne? Jeg krysser fingrene, for bildene jeg har sett er så fine! Det er jo litt skummelt at jeg da kanskje kjøper en leilighet uten å ha sett den ferdig. Jeg vet ikke med dere, men jeg vil helst se et ferdig resultat foran meg. Samtidig er det jo sykt digg å flytte inn i noe helt nytt, og da være med å bestemme hvordan ting skal være. Har noen av dere kanskje noen tips til hva jeg burde tenke på når det kommer til visning? Leiligheten er jo ikke ferdig, så det blir jo kun å se på bilder av den + få info. Gjerne kom med tips, for det trenger jeg♡

Imorgen skal jeg forresten på God Morgen Norge. Skru på klokken halv 10, så skal dere få høre mer om Bloggerne. Episodene jeg er med i kommer fra mandag av, og jeg gleder meg skikkelig til dere får se!

13 kommentarer
    1. Jeg er din største fan og jeg elsker deg❤️💕💕Jeg håper du ser denne komentaren❤️❤️😘Jeg skulle liksom ønske at jeg var søstera di😍💕💋Og jeg gleder meg til å se deg i Farmen og Bloggerne💓💓LoveU❤️💕

    2. Så kjekt ❤️ Jeg er stir fan og jeg elsker mocberg klokken din som jeg fikk til jul. Angående flytting hva med aleks ? Er dere forsatt et par ?

    3. Gå på visning på en leilighet to ganger!! Du ser så mye mer den andre gangen enn den første. Vi endte opp med å kjøpe et hus å selge det igjen etter et halvt år pga lyden, noe vi ikke merket etter første visning. Alle trafikklydene ute var høyere når vinduet var igjen enn oppe. Jeg tror det er viktig å dra på visning flere ganger, så du finner ut om den lille tingen som du ikke la merke til på første visning er avgjørende.

    4. Viktig og være kritisk, det skal brukes mye penger. Så ikke gå med på hva som helst. Stopp opp, og tenk deg godt om ang ev. Budrunde, motbud.. strekk deg ikke for langt, man skal ha råd til og leve etter at boliglån er betalt hver mnd…
      Ikke glem at det finnes alltid nye leiligheter,
      Lykke til 😊

    5. Jeg tipper du skal vurdere og kjøpe leilighet i det nye obos prosjektet middelthun? I så fall er det verdt pengene!:) lykke til og god helg 😊

    6. Som megler vil jeg anbefale deg det som gjør at du virkelig har gjort en investering: velg en leilighet med bedre beliggenhet i bygget. Husk at leiligheten kan du gjøre noe med, men ikke beliggenheten. Det er der du tjener på sikt. Lykke til!

    7. Hei. Er det ikke trist syns du at du og Isabelle har lite kontakt? Greit dere ikke er uvenner, men dere var jo virkelig så nære? Ekte vennskap glir ikke bare ut? Så mue dere var sammen, gråti sammen ledd opplevd ting. Hvis jeg og bestevennen min krangler så ordner vi som regel opp.. og hvordan klarer defe være i samme rom uten å bare føle at alt er bra igjen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg