Jeg skal danse med..

Hei dere!

Nå er jeg en tur hos bestemor og bestefar, og har akkurat spist her. Straks skal jeg hjem for å fikse meg, og så skal jeg til dansesenteret igjen. På lørdag skal jeg være med på All Star sendingen til Skal vi Danse, noe jeg gleder meg veldig til. Jeg savner det å danse ekstremt mye, så jeg ser så frem i mot litt dansing denne uken.

Jeg skal danse med Isabel, noe som blir veldig spennende, og ikke minst gøy. Vi har en utfordrende dans, i og med at vi begge synes det er litt kleint å skulle være sexy på kommando. Haha! Det blir derfor masse øving denne uken, for på lørdag skal vi lage show. Benjamin er jo dødsflink, så jeg er helt sikker på at dette blir bra!

Jeg gleder meg hvert fall veldig til trening i dag♡

6 kommentarer
    1. Legg ut på Instagram bilder av deg nudes trewking uten klær kilitoris vagina rompa mage nudes pupper nakenhet orgmase kjæreste Kåt Gold digger videregående skole kjæreste Pikken og pircering jenter under sex stønner stripper og sex lyder Jenter

    2. Hei Martine jeg har sett ALLE videoene dine jeg er din største fan men jeg greier ikke å abonnere eller like eller trykke på bjella

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg