JEG REAGERER PÅ MIN SESONG AV PH

ANNONSE- VIAPLAY

Hei dere!

Haha, denne videoen har jeg gledet meg så sykt til å lage. I denne videoen reagerer jeg nemlig på gamle episoder av Paradise Hotel, fra da jeg var med. Jeg må le, haha! HVORDAN VAR DET JEG SÅ UT?? Med den eyelineren og de lange vippene. Jeg merket jeg ble ganske klein. Jeg håper hvert fall at dere liker videoen! Om dere ønsker 2 uker med gratis Viaplay så kan dere trykke HER. Etter to uker koster det 119kr i måneden, men man kan selv avslutte abonnementet når man ønsker. PS: 18 års grense. Sjekk også ut konkurransen min på instagram (Martinelunde), der kan dere vinne et halvt års abonnement på Viaplay.

Husk å abonnere på kanalen min som dere finner HER!

 

6 kommentarer
    1. Haha! Ganske gøy faktisk, å se reaksjonen du får når du ser deg selv på PH 😂 Men du, slapp av! Den eyelineren var ikke SÅ ille da 😉😘

    2. Gjør meg vondt langt inni hjerterota da du slipper kula. Klarte ikke se på slutten av filmen din en gang…. 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg