JEG HAR SAVNET DERE

Heeeei!

Nå har jeg tatt meg en halv dag fri, og tenkte derfor at jeg kunne oppdatere dere litt igjen. Egentlig hadde jeg planer om å ta meg helt fri noen dager, men det klarer jeg ikke. Haha! En halv dag fikk holde, og nå vil jeg blogge igjen. Det er jo en god stund siden sist. Dagene mine har vært himla hektiske i det siste, men GUD så gøy jeg har hatt det. Som noen kanskje har fått med seg, så har jeg nå blitt programleder. Hvor sykt? Hvem hadde sett den komme liksom? Ikke jeg i hvert fall! Jeg er fortsatt i sjokk over at jeg har fått denne muligheten, og jeg har seriøst aldri kost meg så mye på jobb før. Programlederrollen er noe jeg har kost meg skikkelig i, og hver dag på jobb har vært helt fantastisk. Hele produksjonen, Dajana, Tomas og deltagerne har virkelig gjort dette til en av de beste månedene i mitt liv.

Arbeidsdagene har likevel vært lange. Og når jeg skriver lange, så mener jeg opp til 13 timer. Vi hadde mellom 10-13 timers arbeidsdager hver eneste dag, men vi hadde det jo så gøy at vi glemte at vi var slitne. Nå derimot merker jeg det på kroppen, så det er digg nå med noen dager med avslapping. Jeg håper at folk har forståelse for at jeg har tatt en pause fra bloggen, for etter en 13 timers arbeidsdag trengte jeg å slappe av. Det virker kanskje ikke så slitsomt å stå foran et kamera i så mange timer, men tro meg. Man må hele tiden være på og prestere, og kameraet suger energi. Haha! Bloggen er ikke den eneste jobben min, og i dette tilfelle måtte jeg prioritere programlederjobben. Det var helt nytt for meg, masse å sette seg inn i og jeg ville at dette skulle være hovedfokuset mitt i denne perioden.

Jeg har en del ting som skjer dagene som kommer, men det tenkte jeg å lage et eget innlegg om. Nå skal jeg i et møte, og så skal jeg kanskje ut en tur. Jeg har savnet så sykt å være med vennene mine, så det trenger jeg nå. Jeg gleder meg til å skrive ferdig masse innlegg nå, for det er mye jeg vil fortelle dere om. Mye har skjedd i livet mitt i det siste, og jeg føler ikke jeg har fortalt dere ordentlig om det enda. Jeg har hvert fall savnet å oppdatere her, og ikke minst savnet dere. Om det er noe dere vil jeg skal skrive om, så fortell meg gjerne i kommentarfeltet! Jeg har mange forslag selv, men jeg vil så klart at dere skal være med å bestemme.

 

7 kommentarer
    1. Ikke kast sokkene dine, fine
      Martine.
      Får mer for de enn disse innleggene. Ærlig talt.
      Ikke selg alt du får gratis så åpenlyst.
      Hele bloggen din er jo blitt ren reklame!
      Sterke kvinner i fremtiden trenger bedre forbilder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg