JEG GIR UT SANG

Hei dere!

Herregud, dette har jeg jo helt glemt å fortelle om her på bloggen. Jeg skal gi ut sang! Haha, sjokk.. For en stund siden fikk jeg spørsmål om å være med på en sang sammen med Kevin Boine, og først var jeg veldig skeptisk. Jeg føler alle influensere kommer ut med sanger, og var veldig usikker på om jeg bare ville være en i mengden. Da jeg hørte sangen klarte jeg ikke si nei, for shit- den er fengende. I tillegg er det ikke en sang der jeg prøver å vise hvor god jeg er til å synge, for jeg er bare med på en liten del av den. Jeg kan jo helt ærlig ikke synge, men med litt autotune kan vi alle det.

Sangen er faktisk veldig bra synes nå jeg, og det synes alle som har hørt den også. Den heter SWIPE UP, og er vel kanskje en liten diss mot oss bloggere. Vi bloggere er jo spesielle til tider, men heldigvis har jeg mye selvironi rundt det selv. Hadde jeg ikke hatt det kunne jeg nok aldri vært med på denne sangen. Jeg håper likevel ikke at andre bloggere tar seg nær av den.

Sangen kommer ut den 10. mai, altså om tre dager. Jeg er så spent på deres tilbakemeldinger på den, og jeg håper folk synes den er bra. Selv går jeg rundt og nynner på den hele tiden, for den klistrer seg virkelig på hjernen. Det er jo en stund siden den ble spilt inn nå, og jeg er enda ikke lei den. Haha! Kevin er utrolig flink, og sammen med de som har vært med på å skrive den, Starlab Studios. SWIPE UP blir forresten gitt ut av Universal, noe som er veldig kult synes nå jeg. Og dere, jeg lover. Jeg skal ikke bli artist, men heller holde meg til det jeg holder på med nå. Likevel har det vært sinnsykt gøy å få denne muligheten!

Noen som gleder seg?

 

12 kommentarer
    1. Du har litt for mykje sminke på deg. Synst du er mykje finere uten. (litt) naturlig eg mykje finere. Mvh kvinne 29

        1. Hun får bruke hva hun vil, dere bestemmer ikke hva hun skal ha på, hvilken sminke hun skal bruke osv. Ikke bland dere inn i andres stil! Jente 13 år

    2. Omg. Gleder meg sykt!!! Har bursdag den 10. Mai og det blir verdens beste bursdagsgave!!!!! JEG er en stor.Fan!!! Ps. Slutt å klag over at Martine har for mye sminke!!! Hun har på seg sminke om hun vill. Man er ikke nødt til å kritisere alt!

    3. Så herlig at du får bli med på en sang ! Gleder meg til og høre den 😊 Husk at du er like fin både med og uten sminke . Syntes det er topp og se at du har din egen stil 💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg