JEG FIKK HUDANALYSE

ANNONSE- LYKO & DERMALOGICA

Hei dere!

I en periode på ca. 3 uker nå, så har jeg fått lov til å teste noen produkter fra Dermalogica. Jeg fikk først en hudanalyse, der en hudpleier fant produkter som passet min hud. Deretter var det min oppgave å finne ut av hva jeg faktisk synes om disse produktene. Jeg har jo ikke akkurat vært den flinkeste til å bry meg om huden min, og jeg har ofte ment at det er vanskelig. Mest fordi jeg ikke ANER hva slags produkter jeg skal kjøpe, og også fordi jeg kan så lite om akkurat det. Derfor er jeg veldig glad for at Lyko lot med møte en hudpleier, som hjalp meg skikkelig. Produktene jeg har fått teste er Dermalogica sine, og er et merke som er laget for unge mennesker. I ungdomstiden kan mye skje med huden, og mange begynner da å slite med kviser. Kviser kan gjøre så man kanskje føler seg mer usikker, og det kan bli et problem. Derfor utviklet Dermalogica denne serien, nettopp for å hjelpe oss unge. Denne serien forebygger urenheter, åpner porer og skal gi deg en fin hud og masse glød.

Rabattkoden 15martine gir 15% på alt hos lyko, bortsett fra kampanjer og elixir. Koden varer frem til 14.02. Dere finner direktelink til lyko HER!

FOAMING WASH

Dette er en rens som rengjør huden grundig. Denne kommer ut av flasken som en gel, men begynner å skumme så fort man tar vann på. Denne inneholder ikke parfyme, noe huden min er veldig glad for. Jeg reagerer fort på enkelte produkter, men Dermalogica har jeg ikke merket noe på. Denne merker man at virkelig renser, for huden føles så fresh ut etterpå. I tillegg blir huden silkemyk! Dere finner rensen HER.

TONER

Denne toneren elsker jeg, og da spesielt at den kommer i en sprayflaske. Helt genialt spør dere meg! Spray et lag på huden, og vips er toneren påført. Denne er skikkelig oppfriskende og føles så digg ut på huden. Jeg elsker alt som man kan spraye på huden, og denne er perfekt i og med at den også gir fukt. Denne kontrollerer huden for utbrudd, og normaliserer talgproduksjonen. Dere finner toneren HER.

FIZZ MASK 

Denne er helt fantastisk, og er helt klart en av mine favoritter i denne serien. Dette er en ansiktsmaske som skal sitte på i 3-5 minutter, og skal brukes 2-3 ganger i uken. Jeg vil egentlig bruke den hver dag, for så godt liker jeg den. Denne kommer ut som en krem, men så fort den kommer på huden begynner den å boble. Den lager et tynt skumlag på huden, og man kjenner litt kiling. Etter man har brukt denne er huden silkemyk, og føles så bra ut. Om dere bare skal kjøpe et produkt, så ville jeg helt klart valgt denne. Dere finner den HER.

HYDRATING MOTION & MATTE MOISTURIZER

Dette er to ansiktskremer, og for to forskjellige hudtyper. Min favoritt er Hydrating, for den gir masse fukt. Jeg har ganske tørr hud, og da spesielt om vinteren. Denne gir meg fukten jeg trenger, og den bruker jeg hver gang før jeg legger sminke. Det beste med denne er at den trekker utrolig fort inn i huden. Jeg klarer ikke kremer som legges som et lag på huden, og som føles sticky ut i lang tid etterpå. Det problemet slipper jeg med denne, for etter ett minutt kan man ikke en gang kjenne at man har tatt på krem. Den matte passer ikke for min hudtype nå, men jeg kommer til å få bruk for den til sommeren. Dere finner Hydrating HER og Matte HER.

CLEARING BOOSTER

Dette skal være produktet folk som sliter med kviser trenger. Jeg får veldig sjeldent kviser, og kan dessverre ikke svare på om denne er så bra på kviser som det sier. Likevel har jeg brukt denne rundt nesen, for der får jeg ofte sorte prikker. Jeg har allerede merket litt forskjell rundt nesen, og denne har virkelig forebygd for hudormer som kanskje ville dukket opp. Om du sliter med kviser vil jeg anbefale å teste denne, for i følge andre skal den være dødsbra mot nettopp dette. Dere finner den HER.

Her kan dere se videoen fra hudanalysen, da jeg testet produktene og min mening om det til slutt. Jeg håper dere liker videoen!

5 kommentarer
    1. Hei, jeg fikk jo den sort toneren på meetupet ditt<3 jeg prøvde den etter sminke, og den funker veldig fint som setting spray. Du burde virkelig prøve det en dag!

      1. Denne skal IKKE brukes over sminke, altså……..
        Les deg opp før du prøver produkter. NEI NEI NEI.
        Denne skal kun på ren hud etter rens og før krem. Da jobber den med å motvirke urenheter samt hjelpe med at kremen som påføres etter trekker bedre inn og fuktigheten varer lenger..

        Og du, du bør vite hva du anbefaler. Som du skriver har du tørr hud og ikke kviser. Denne serien er utviklet til akne/problemhud/oljet. Ikke noe du sliter med som du sier. Er helt gale produkter å bruke, de vil gjøre det vondt verre da du har tørr hud og ikke fungere i det hele tatt.

        Men som vanlig vet vi du tar i mot alt av tilbud, så du bruker nok aldri disse uansett. Uærlig blogger som kun vil tjene penger, fortsett å lure dine 13 årige følgere, det er jo alt du har, det ser man tydelig i ditt kommentarfelt. Kun kids her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg