I’M BAAAACK

Hei dere!

Shit, dette føles ut som en evighet siden og det er det også. Jeg vet at mange har lurt på hvorfor jeg har tatt en pause fra bloggen, og nå tenkte jeg å komme med grunnen. Dette året her har vært helt sinnsykt, og det har jeg fortalt dere også. Jeg skal ærlig innrømme at jeg kanskje har tatt på meg litt for mye dette året, men samtidig er jeg utrolig glad for det. Jeg har fått så mange muligheter, som jeg kun sitter igjen med som gode minner. Likevel har det vært slitsomt, og da både fysisk og psykisk. Jeg skjønte dessverre ikke hvor sliten jeg var før alt var over, og når jeg da ikke hadde noe å gjøre lenger var jeg helt ferdig. Jeg var egentlig ganske redd for at jeg skulle gå på en smell, og at jeg kanskje skulle ende opp helt utbrent. Derfor var jeg nødt til å ta meg en pause, og kun fokusere på å slappe av og være med venner og familie. Noe av det jeg har hatt dårligst samvittighet for dette året er at venner og familie har blitt satt veldig til side. Jeg har gått flere uker uten å møte en eneste venn, kjæreste og også da familie. Jeg har til tider følt meg nesten litt slem, fordi jeg ikke har hatt tid til å være med folk som betyr mye for meg. Det har vært kjipt, og jeg har til tider savnet de ekstremt. Derfor har jeg passet på å være masse med de i det siste. Jeg har fått tatt igjen masse vennetid, kjærestetid, kosing med lillesøstra mi, og fått vært med familien♡

Jeg er glad for at jeg tok meg en pause, for jeg trengte det virkelig. Det å gå rett fra Farmen til Skal Vi Danse var en stor overgang, og jeg måtte virkelig omstille hjernen helt. I tillegg til Skal Vi Danse holdt jeg også på med filming til Bloggerne, så jeg hadde jo ikke tid til å gjøre noe annet. Heldigvis var jo alt jeg gjorde veldig gøy, men samtidig blir både hodet og kroppen sliten. Jeg fikk jo også noen ganske kjipe svar på blodprøver, der jeg hadde veldig lave verdier på både B12 og jern. Jeg tror ikke dere aner hvor zombie jeg var akkurat da. Jeg klarte ikke fokusere, jeg sovnet overalt, jeg hadde ingen energi og jeg følte meg helt rar. Nå måtte bare lytte til kroppen min, og da skjønte jeg fort at det beste var å ta denne pausen nå, istedet for å være enda mer ferdig om et par måneder. Jeg skjønner at folk kan mene at det jeg holder på med ikke er slitsomt, og det skal folk få mene. Men for meg har dette året vært et hardkjør og jeg har virkelig gått all in for å gjøre det bra i programmene jeg har vært med på. Nå derimot skal jeg ta det rolig fremover, og heller kun fokusere på mine sosiale medier. Dere aner ikke hvor mange ganger jeg har hatt lyst til å logge meg inn her for å fortelle dere ting, men jeg har alltid tenkt meg en ekstra gang om og heller ventet til jeg føler meg 100% klar. Nå har tiden kommet, og jeg gleder meg så ekstremt til å gjøre det bra her igjen. Bloggen og youtubekanalen min er noe av det jeg liker best å holde på med, så det å ha vært borte fra dette har vært kjipt. Jeg håper hvertfall at dere fortsatt vil følge meg her på bloggen, og at dere kanskje er litt glad for at jeg er tilbake igjen?

6 kommentarer
    1. Blir du sjalu dersom Aleksander titter/studerer andre jenter eller føler du at det er helt normalt å ikke bryr deg noe om det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg