HERREGUUUD…

Hei dere!

For rundt 20 minutter fikk jeg en telefon fra banken. I går leverte jeg nemlig inn søknad om leilighet, og i og med at det var loddtrekning om leilighetene følte jeg at mulighetene var ekstremt små. Så derfor…. HADDE JEG EN HELT SINNSYKT FLAKS, FOR JEG FIKK LEILIGHETEN!!! Altså, hvor sykt er ikke dette? Jeg skal nå kjøpe min aller første leilighet. Jeg fikk forresten også førstevalget mitt, noe som er helt sinnsykt. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle få den leiligheten jeg hadde mest lyst på, men nå sitter jeg her og har klart det. Det er sjeldent jeg blir skikkelig stolt over meg selv, men nå er jeg det. Jeg har klart å kjøpe en leilighet helt uten hjelp fra noen, og kun spart opp selv. Jeg har spart og spart de siste årene, og det eneste jeg har spart opp til er en bra egenkapital. Dette er for sykt, og jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå.

Jeg kan jo fortelle litt om leiligheten, og det er at det er to soverom, to bad, stor stue og kjøkken, stor balkong og en liten bod. Leiligheten ligger i samme området der jeg allerede bor, rett og slett fordi jeg vil være nær familien min. Jeg trives kjempegodt i området der jeg bor nå, så jeg vil ikke flytte herfra. Jeg ser i blant at folk skriver at jeg bor i ghettoen (haha), men da trives jeg hvertfall ekstremt godt i ghettoen. Jeg kunne aldri bodd for eksempel på Frogner, så jeg blir her i ghettoen jeg♡ Jeg var helt sikker på at jeg ville bo i byen en periode, men den tanken la jeg fra meg i høst. Da bodde jeg i byen i noen måneder, og det var så mye bråk. Det var sirener hele tiden, fulle folk som holdt meg våken om nettene og mye støy fra trafikken. Jeg er ikke vandt med det til vanlig, for her jeg bor er det helt stille. I tillegg er bussholdeplassen rett utenfor den nye leiligheten, og bussene går hvert femte minutt ned til byen. Det eneste kjipe er at leiligheten ikke er ferdig før i 2020, men samtidig er det bra. Nå er jeg blakk, så nå må jeg spare opp til møbler og alt sånn. Heldigvis har jeg god tid på meg, men jeg må fortsatt spare masse i og med at det er en ganske dyr leilighet.

Jeg er ekstremt glad nå, og nå vil jeg mest feire. Alt har gått så fort, og jeg kan nesten ikke tro at dette skjer. 2019 starter alt for bra, og jeg kan allerede krysse av flere punkter på lista med nyttårsforsetter. Og det 10 dager inn i 2019?? Jeg fikk også vite at jeg er nominert som folkets favoritt til Vixen i dag?? Hva skjer, dere?? Jeg kan nesten ikke tro på alt som skjer nå. Tusen, tusen takk til dere som har stemt på meg. Folkets favoritt er en veldig stor kategori for meg å være nominert i, så tusen takk♡

 

40 kommentarer
        1. I care. This f*cking spam for some garden s*it annoys me.
          You can do better than that.
          Kiss some Ringnes ass. Coca Cola for the money biatch.

        1. Martine lunde gratullere får at du fikk mobil og leilighet og kan du legge meg som venn på snap
          Og kan du si det isaebell om hun kan legge meg som venn

    1. Grattis, men er ikke vits å late som om det er en overraskelse at du fikk den. Du får sikkert mer penger enn det 20 ansatte i en god jobb tjener i mnd.

      1. Hæ? Det var jo flere andre som ville ha den, og det var ikke budrunde. I og med at det var helt nye leiligheter, så var det loddtrekning. Var ikke sånn at jeg betalte noe mer enn andre for å få den.

        1. Ikkje tenk på den kleine kommentaren en gang! Vet akkurat hvordan det er å være med i loddtrekkning og det har ingenting med kroner og øre å gjøre 🙂

          At du er så ung og har spart opp til egen kapital er noe du virkelig bør være stolt av! Eg er dobbelt så “gammel”(Ung?) som deg og kjøpte min første leilighet i fjor sommer, å ja, eg lånte 100%, men er fortsatt i gledesrus over å eie min første leilighet 🙂 Derfor kjære Martine, NYT den digge følelsen og GLED deg til å møblere 🙂

          Gratulerer med nominasjonen 🙂

          Klem Vibbedille 🙂

    2. Gratulerer så mye!❤️Håpe du blir å trives når den tid kommer😊e veldig gla på dine vegne!❤️

    3. Hei Martine 🤗Gratulerer masse med ny leilighet, du må ha en herlig følelse å få denne leiligheten. Tenk på alt det fine nye du skal kjøpe deg til leiligheten. En deilig følelse 👼. Ønsker deg en fin forberedelse på leiligheten som du har fått, og lykke til med vixen. Håper du vinner, du er en flott dame. Lykke ønskninger til deg fra Sissel. 👌😁🎀

    4. Gratulerer så sjukt mye! Jeg kjøpte hus med samboeren i mai i fjor, og jeg vet akkurat hvor mye sommerfuglene kliiikker inni en, når man har kjøpt seg noe EGET😍🙊har forresten sendt deg en mail på din e-post❤️

      Nyt følelsen!

    5. Åååå så sykt gøøy 🙂 Gratulerer så mye 🙂 gleder meg til du skal vise den frem når den er ferdig 🙂 gleder meg til æ se åssen du gjør det innvendig og sånt 😉

    6. Gratulerer så mye❤️ Du virker som en utrolig ydmyk og empatisk person. Et friskt pust i blogg-Norge. Du virker så voksen og reflektert for alderen. Masse lykke til❤️

    7. Gratulerer så mye Martine! Så utrolig gøy 😀 All grunn til å være stolt av deg selv. Gleder meg til å se leiligheten på blogg og youtube etterhvert 😀

      Ha en fiin fredag!

      Stor klem

    8. Gratulerer ❤ vær stolt av deg selv og fortsett den gode jobben du gjør med bloggen så blir det nok penger til møbler også. Klem

    9. Hvor er den røde pelskåpa som du hadde på deg på en av episodene på bloggerne fra?❤️ Kjempe fiin

    10. Når man er på din alder, og har så mye å henge fingrene i som du, så går tiden frem til 2020 veldig fort 🤗 plutselig står du med nøkkelen i hånda og er stressa fordi du har forberedt for lite 🙈 masse gratulerer, det unner jeg deg. Jeg tolker deg som ei jente med mye sunt vett og god arbeidsmoral.

    11. Synd at du skal forlate nabolaget (ghettoen…det er da ikke ghetto!) etter hvert, men gratulerer med leilighet! Kanskje du burde skrive et innlegg om hvordan spare til egenkapital, og hvorfor det er lurt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg