HELGENS PLANER

Hei!

Er det bare meg, eller har denne uken gått ekstremt fort? Jeg føler det er to dager siden jeg var i Trondheim, men det er allerede en uke siden. Denne helgen har jeg noen veldig morsomme planer, og tenkte derfor å fortelle dere om det nå. Jeg hadde egentlig planer om å ligge i sengen hele helgen, men det er jeg for rastløs til. Derfor ser min helg sånn her ut:

 

BERGEN

I dag var jeg i et møte med regnskapsfører, før turen gikk til Bergen. Det er bare en uke siden Aleks og jeg så hverandre sist, men jeg tar meg likevel en tur til Bergen nå. Jeg får bare vært her i to dager, men det er bedre enn ingenting. Jeg får ikke reist til Bergen før om en god stund nå, så derfor må vi presse det inn i denne helgen her. Jeg har gledet meg så mye til å komme tilbake til Bergen igjen, for jeg har det alltid så bra der. Jeg elsker å være der, og skulle ønske jeg kunne vært der mye oftere. Kanskje det en gang ender med at jeg flytter dit? Haha, hadde det ikke vært for været hadde jeg sikkert bodd der allerede. Jeg gleder meg også til å være med Aleksander igjen, og ikke minst skal vi bo på hotell den ene natten. DET GLEDER JEG MEG TIL!

MILANO

Aldri tro på meg når jeg sier jeg skal ta det rolig. Hehe.. Jeg reiser til Italia på søndag, og dit skal jeg på jobb. Jeg holder på med et STORT prosjekt, og det må nå ferdigstilles. Det er så rart at vi snart har kommet i mål med dette, for det her har jeg holdt på med siden januar. Endelig begynner ting å skje, og snart kan jeg fortelle dere om det. Dette er et prosjekt jeg egentlig er livredd for å vise dere, for jeg er så stressa for at ting skal gå galt. Dette har holdt meg våken til sent på kveld alt for mange ganger, og jeg har nesten utsatt det fordi det stresser meg. Nå har jeg endret tankemønster og tenker at jeg bare skal kjøre på! Jeg blir i Italia i to dager, og det med manageren min. Vi var der en gang tidligere i år også, noe som var superkoselig. Jeg gleder meg veldig til enda en tur med henne!

Hva er deres planer i helgen?

10 kommentarer
    1. Hva tenker du om at du har falt såpass langt ned på topplisten på blogg.no 26. Plass??

      Elske bloggen din, men er det andre ting du heller prioriterer nå?

    2. Hva tenker du om de dommene Isabelle har på seg? Pga vold? Er det derfor du holdt litt avstand pga dårlig innflytelse?

    3. Baron Erik Løvenbalk fyller 50 den 25 juli og i den forbindelse vil det holdes et prompe/grynteparty kl 1900 på Thon Hotel Oslofjord. Det vil bli mye god og illeluktende promping og en hylles til baronen for hans rike og vellykkede liv så langt. Disse er blant gjestene: David Hjort, Kiwi-negeren, Audi-Monika, Geri, Odd Einar Pettersen, Den Femi Kineseren, Huseier Greftegreff, Emelia fra Arvato, Hu Mary, Lege Johnsen på Blakstad, Senita fra Fredrikstad, Turid Sand, Burger-Anita, Psykolog Silke, Sivilombudsmannen og mange andre.

    4. Syntes syn på deg med alle de hat kommentarene, du er en kjempe fin blogger og youtber

      Ps du er kjempe fin ikke bry deg om hva andre sier

    5. Hei Martine,jeg har sett deg mye på tv,og er så misunnelig på sminken din🥲har du goodie bag med noen av produktene du bruker?😊har i såfall kjempe lyst på en.mvh therese siljander

      1. Hei Therese : det er flott om du betaler inkassokravene dine før du går til innkjøp av goodiebags.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg