HELGEN MIN- BURSDAG, SYK OG TATOVERING

Hei fininger!

Håper dere har hatt en fin helg♡ Min har vært helt grei.. På fredagen var jeg ganske dårlig, men dro likevel i bursdagen til Sofie, noe som var superkoselig. Formen var ikke bra på dagen, men på kvelden ble den heldigvis bedre. Vi var en stor gjeng hos Sofie først, og deretter dro vi ut. Vi dro på Morten sitt arrangement, noe som var så gøy. Jeg hadde det skikkelig gøy der sist, og var redd det ikke skulle bli like bra nå. Vel, det ble det! Vi var jo en svær gjeng, og det er umulig og ikke kose seg da. Det er ikke ofte jeg holder ut til utestedet stenger, men det gjorde jeg denne gangen. Jeg har også fått noen spørsmål om hva jeg ga Sofie i bursdagsgave, så jeg tenkte jeg kunne fortelle dere det nå. Sofie og jeg reiser til LA om noen uker, og derfor bestilte jeg konsetbiletter til Ariana Grande. Sofie er jo en Arianafan, så jeg tror hun ble ganske fornøyd. Haha!

Haha, jeg har dessverre kun mobilbilder fra bursdagen. Og jo, jeg tok jo en ny tatovering. Jeg tok ikke en stor tatovering, men enda en liten en. Jeg tok stjernetegnet mitt, og jeg er vannmann. Tegnet til vannmann er bare to bølger, og jeg synes det ser veldig fint ut. Jeg skal få til noen ordentlig bilder senere av den, slik at dere får se.

Dagen i går ble brukt inne. Jeg fikk et skikkelig migreneanfall i går, kastet opp og følte meg ikke bra. Jeg blir alltid så sinnsykt dårlig når jeg får det, og jeg må bare ligge inne i et helt mørkt rom. Om jeg så drikker en slurk vann kommer det opp igjen med en gang. Så kjipt.. Er det noen andre som blir sånn? Det som er så kjipt er at jeg ikke får tatt migrenepillen, fordi alt kommer opp igjen med en gang. Det endte hvert fall med at jeg bare måtte legge meg, og prøve å sove det bort. Det hjalp, men kvelden ble likevel rolig for min del. Vi skulle egentlig spise med Sofie og de, men det var veldig deilig med en kveld hjemme.

I dag derimot har jeg hatt det skikkelig koselig. Jeg har nemlig vært på en gård med tanten min, kusine, fetteren og lillesøsteren min. Lillesøsteren min er i den alderen nå der hvor dyr er kjempespennende, og i tillegg har hun jo lært seg alle dyrelydene. Hun er så skjønn, og ikke minst smart. Hun lærer så fort nå, og jeg gleder meg til hun skravler i vei. Jeg er heldig som har en så god lillesøster, og jeg gleder meg skikkelig til å se henne vokse opp. Jeg elsker å være med henne (når hun er i godt humør, hehe), og jeg er så stolt over å være storesøsteren hennes. Åh, lille gullet mitt♡

12 kommentarer
      1. Men kjære tid da 😡 Det betyr jo at dette er skrevet av et menneske og ikke en maskin dette da vet du 👍🏼 1 bokstav mangler og du kommenterer KUN det, om du ikke skjønte så skal det stå
        KONSERTBILETTER 🤣
        Stå på Martine, digger deg, og du gjør en super jobb med bloggen din 😘

    1. Prøv Imigran nesespray, den går rett i blodet! Funker med en gang og jeg har slitt i flere år med anfall men denne reddet meg!

    2. siden du ikke klarer å ta migrene-piller, så finnes det også en type nesespray mot migrene som du kanskje kan prøve <3 bloggen din er fantastisk, keep it up

    3. Prøv imigran injeksjon 🤩 evt Zomig nesespray i kombinasjon med relpax smeltetablett.
      Jeg har kronisk migrene, hatt siden 95. Ny verden åpnet seg etter ordentlig utredning på 00 tallet med riktig medisiner alt ettersom hvordan anfall utarter seg, ikke minst hvordan de begynner.
      Jeg går og på cataprezan profylaktisk og det har både redusert antall anfall og styrken på de.

    4. Stå på Martine ❤️ ❤️ ❤️
      Du er super tøff og jeg er så glad for at akkurat du finnes hvis ikke du hadde fantes hadde nok ikke jeg det heller. Du er nok verdens beste kjæreste og storesøster. Din familie er heldige som har deg Martine ❤️
      Du blir nok en knall god mamma en dag du og så jeg håper du har en fin dag videre og en siste ting jeg får også noen ganger det med migrene men det som kroppen kan få i seg er melkeprodukter
      DU ER BEEEST!!! YOU GLOW GIRL ✨✨✨

    5. Jeg bruker migrenetabeletter som bare skal smelte på tungen. Altså ikke skylles ned med vann. Kanskje det hadde vært noe?

    6. Hei

      Får akkurat samme migreneanfall som deg – kaster opp, må være i en mørkt rom uten lyd.
      Bor i London så dro til legen her, og hun anbefelte meg å ta “Meltlets Nurofen” som smelter på tungen. Hun forklarte at når man får slike migreneanfall så “stopper” magen å funke, så derfor er det ubrukelig å ta migrenetabletter med vann. Da spyr man det bare opp igjen. Du må ta migrenemedisin som går rett til blodet (f.eks spray som de ovenfor anbefaler eller tabletter som smelter på tunga).

      Hun ga meg også prescribed tabeletter mot kvalme. Du burde dra til legen og få det samme. Har ikke hatt migreneanfall siden jeg tok Meltlet Nurofen og kvalme tablettene.

      Sånn ser de smeltende Nurofen tablettene (som funker fett) ut:
      https://www.google.com/search?biw=1440&bih=719&tbm=isch&sa=1&ei=ODmrXM3BAdmAjLsPytuDwA4&q=meltlets+nurofen&oq=meltlets+nurofen&gs_l=img.3..0i8i30l2.9043.10317..10439…0.0..0.66.413.8……1….1..gws-wiz-img…….0i7i30j0i7i5i30j0i8i7i30.dHAwqq2AEpA

    7. Nå må du slutte med å late som at vi får se tatoveringen altså!😂 Jeg blir lurt! Det er ikke 1. april nå as!😅🙈 Jeg vil see!! Er så spent!😝 UTÅLMODIG! Håper jeg får se det denne uka😆💛 Vedder på at det er fler som er nysgjerrig på hvordan den ser ut! Forresten så er jeg veldig stolt av deg, og du har kommet deg såå langt!❤️ Du er veldig flink med det du holder på med, og jeg tror du vil komme deg syykt langt!🙌🏼 Jeg vil faktisk gratulere deg med innsatsen så langt, for du har gjort en fantastisk jobb! Det er ikke rart du kom deg langt i Skal Vi Danse! Det er ikke rart du vant PH! Du er såå sterk, og det vil jeg du skal huske på! Jeg tror på deg, og du har min støtte hele veien!💗 Håper du får en fin påske!💘

    8. Hei! Hadde du bra virkning når du fikk botox mot migrene? Jeg har fått blodfortynnende nå for å forebygge så ekstremt mange anfall, men hvis den ikke funker er botox neste. Virker det?? Får du anfall sjeldnere?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg