HEI FRA..

ANNONSE- NELLYLENKER

HEEI!

Akkurat nå befinner jeg meg i et helt annet land enn Norge. Jeg er nemlig i Italia på en liten jobbtur. Jeg er her med manageren min, Caroline og vi skal være her et par dager. Vi landet akkurat, og skal nå komme oss i en taxi til hotellet. Etter det skal vi få i oss noe mat, og så legge oss. Imorgen har vi et par møter her i Milano, noe jeg gleder meg skikkelig til. Det er to veldig spennende møter, så jeg håper virkelig de går bra. Jeg klarer nesten ikke å vente på morgendagen, så det sjokkerer meg ikke om jeg ikke får sove i natt.. Haha! Vi har også en fridag her, og vi er veldig usikre på hva vi skal finne på da. Det er visst en helligdag her på torsdag, så jeg vet faktisk ikke om butikker og sånt er åpent. Jeg krysser fingrene for at de er det, for de har jo en del bra butikker i Milano. Om noen har tips til restauranter og shopping, så gjerne fortell meg!

Genser HER – Skjørt (lignende)  HER – Sko HER

5 kommentarer
    1. Var der i påskeferien og anbefales mye !! Husk og gå innom «geletarias» som då er iskrem shopper. Må berre få med deg italiensk is 😍😍 Centrale station tog i Milano har dei mange fine butikker

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg