God morgen fra Nice

ANNONSE- EF

God morgen fra Nice♡

Endelig skal vi ha vår første ordentlige dag her i Nice, noe jeg tror vi begge ser veldig frem i mot. Vi landet ved 21.00 tiden her i går, og da dro vi rett til hotellet. Vi fikk ikke sett så mye av selve byen da, men det lille vi så var veldig bra. Hotellet vi bor på ligger også veldig sentralt. Det tar ca. 10 minutter å gå bort til shoppingen, noe som er perfekt. Vi har også fått masse tips om steder vi bør sjekke ut, så jeg er ganske sikker på at denne uken vil bli dødsbra. Og dere, det er varmt her! I går kveld var det så digg temperatur, og jeg håper det holder seg sånn. Vi har som sagt nesten bare pakket med oss sommerklær, så jeg håper at vi faktisk får bruk for disse klærne.

Klær fra Zara.

“Sofie, ta et bilde av meg nå når jeg later som jeg prater i denne telefonen”. Hallo, hvor fancy er ikke den da?

I dag skal vi bruke dagen på å titte oss litt rundt. Vi vil oppleve så mye som mulig av Nice før vi reiser til Monaco på fredag, så i dag skal vi gå en del rundt. Jeg vil hvert fall innom Bershka, men jeg må passe litt på. Jeg shoppet alt for mye i Stockholm, så nå må jeg ta det litt rolig. Bershka derimot er et unntak, for der har de så mye fint. Da jeg var yngre var jeg i Spania sikkert fem ganger i året, og da bestod hele klesskapet mitt av den butikken. Nå derimot har jeg nesten ingenting derfra, så jeg håper jeg finner noe fint der nå.

Nå skal vi komme oss ut døren, og få i oss litt mat. Jeg er så spent på hvordan Nice faktisk er. Alle jeg har snakket med elsker jo dette stedet, så jeg håper jeg liker det like godt! Vi blogges senere med bildedryss fra dagen♡

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg