GJENSKAPER PARADISELOOKEN

ANNONSE- VITA

Heei!

Dere husker kanskje for en god stund siden at jeg var gjest på youtubekanalen til Vita? Jeg fikk være med i den aller første episoden, noe som var utrolig gøy. Nå er sesong to ute, og jeg er nok en gang gjest i den første episoden. I denne episoden gjenskaper jeg looken fra da jeg sjekket inn på Paradise Hotel. Det vil si MYE eyeliner, rød leppestift og en alt for gul foundation. Haha! Fine Johanne sminket seg som jeg gjør i dag, så da kan jo dere bedømme hva som er finest. Jeg håper jo litt på at dere liker 2019 looken best. Hehe! Tusen takk for at jeg fikk være med i enda en episode av “På Badet” til Vita. Det er alltid like gøy på innspilling, og episodene blir så morsomme.

11 kommentarer
    1. Kan du ordne din egen uten sponsing? Vil se deg sminke deg som innsjekk på paradise med de eksakte produktene du brukte.. spesielt den rød/lilla leppestiften
      Altså ordne en ny video på din YouTube kanal med de riktigere produktene

    2. Hei Martine! Du skrev at du ikke har sett Aleksander på over en mnd og at det er tre uker til neste gang. Jeg lurer på om du kan skrive litt om hvordan det er? Hvordan får dere det til å fungere?

      Jeg er i avstandsforhold selv, vi har vært sammen i et år, og det blir uansett to år til med avstand. Jeg blir stresset når det blir over en uke mellom hver gang vi ses, og gråter når det blir to uker. Hele dette året har det aldri gått mer enn to uker mellom hver gang, men jeg kan ikke fortsette å reise så ofte. Hvordan kan jeg bli flinkere til å takle å være lenger borte fra han? Hadde satt stor pris på om du ville svare. Er like gammel som deg og han er min første kjæreste, så føler vi er litt i samme situasjon.

    3. Hei, jeg har alltid vært vant til å være innom bloggen din daglig, men glemmer deg bort litt di siste mnd pga så utrolig lite oppdatering! Syns det er utrolig trist, for du er veldig flink i jobben din! Men syns du virkelig at du kan kalle deg en blogger lenger?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg