FYLDIGERE BRYN OG VIPPER

ANNONSE- NUTRILASHES

Heey!

I dag tenkte jeg å komme med et tips, som jeg tidligere også har fortalt dere om. Nemlig Nutrilashes, som er et serum for både vipper og bryn. Jeg er en som ofte kan glemme å bruke produkter som dette, men akkurat Nutrilashes har jeg prøvd å ta hver dag. Jeg synes lange vipper er så fint, men dessverre klarte jeg å rive av meg alle for noen år siden. Jeg takler ikke vippeextensions, så der har dere forklaringen på hvorfor jeg plutselig satt igjen uten vipper på et øye. Haha! Jeg påfører serumet hver kveld før jeg skal legge meg, og da også etter jeg har fjernet sminken. Serumet er altså det siste jeg påfører før jeg går i seng, og det er fordi jeg er redd for å gni det ut om jeg for eksempel skulle påført en krem. Serumet påfører man på vippekanten, akkurat som at man skulle lagt en liner. Når det kommer til bryn, så påfører jeg det der jeg vil ha mer fylde.

♡ Helt vegansk

♡ Ikke testet på dyr

♡ Bra for oss med sensitiv hud

♡ Består kun av naturlige ingredienser

I og med at Nutrilashes kun inneholder naturlige ingredienser, er dette noe jeg ikke reagerer på. Jeg har en veldig sensitiv hud, og jeg kan fort bli rød om jeg bruker produkter som irriterer huden. Jeg har nå gått på dette serumet i noen måneder, og ja- jeg merker forskjell! Brynene mine trenger å nappes oftere enn før, og vippene mine ser mye finere ut. Jeg har alltid drømt om store øynebryn, og jeg merker nå en skikkelig forskjell på de. Jeg har aldri vært opptatt av napping av bryn, og gjorde det kanskje en gang i halvåret. Jeg hadde veldig liten hårvekst på brynene, men nå derimot.. Nå MÅ jeg fikse de oftere! Det er hvertfall et bevis på at dette faktisk har funket på meg. Vippene mine merket jeg forskjell på først, og de har kun blitt finere og finere!

Akkurat nå får dere hele 80%(!!!) rabatt på dette seruemt, og dere får det til kun 159kr. Før kostet dette 798kr, så nå kan man virkelig spare en god del penger om man har lyst på dette. Dere finner direktelink HER

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg