Første episode av Bloggerne

Hei fininger♡

Da er endelig jeg å se på Bloggerne, og første episode er akkurat ferdig. Hva synes dere? Jeg synes det er veldig morsomt at dere nå får følge meg på privaten, møte familien min, se hvordan Aleks og jeg har det og alt jeg fikk oppleve i høst. Bloggerne har vært utrolig morsomt å spille inn, og det blir så gøy å se tilbake på det om noen år. Jeg fikk virkelig hele høsten min fanget opp av kameraer, og denne høsten har jo vært så bra! Jeg er veldig fornøyd med dagens episode, og også de neste tre. Jeg har fått sett alle episodene for denne uken, og alle har blitt så fine♡ Dere har mye å se frem i mot!

Ellers har jeg vært på visning i dag, noe som føltes veldig rart. Jeg følte meg ganske liten der jeg sto blant eldre folk som spurte om alt mulig. Jeg har jo ikke peiling på hva man spør om på en visning, så jeg lot pappa ta seg av pratingen. Imorgen skal jeg til banken for å høre om lån igjen. Jeg har vært i kontakt med banken før om det, og de virket veldig positive til det da. Jeg får bare krysse fingrene for at alt går bra imorgen, og at jeg faktisk får lån. Det er det som stresser meg mest akkurat nå, for man vet aldri hva banken tenker om en jobb som det jeg har. Jeg håper virkelig at jeg får lån, og at jeg kan komme meg inn på boligmarkedet snart! Jeg kommer uansett til å prøve å få en av leilighetene som vi så på i dag, men det var så utrolig mange der som var interessert i de samme som meg. Skikkelig kjipt, men samtidig forståelig. Leilighetene kommer til å bli dødsfine, så det blir en tøff kamp om å få de. Om ikke får jeg bare lete videre, men en ting er sikkert og det er at jeg skal ha kjøpt meg en leilighet i løpet av året. Yey!

 

14 kommentarer
    1. Hei Martine! Håper du tar deg tid å svare, lurer på hvor den svarte jakken på dette innlegget er fra? Kjempefin! Og du gjør det så bra på bloggerne, så glad for at du er med 🙂

    2. Kunne du skrevet mer om tanker og følelser, småting i hverdagen? Du sa i bloggerne at du sliter med å finne noe å skrive om fordi du ikke gjorde så mye på det tidspunktet, men hadde vært spennende å bli mer kjent med deg og ikke bare alt du gjør av eventer osv, selv om det så klart er interessant også 🙂

    3. Hei, Martine
      Jeg bare lurte på hvor de hvite perle øredobbene og den røde jakka kommer fra. De var kjempe fine!!
      Jeg håper du tar deg tid til og svare
      Og i tillegg vil jeg si at du er en super god person og er super søt pen kul, morsom og masse annet
      Jeg kunne sikkert skrevet 1000000000 positive setninger bare om deg!
      Nila

    4. Så akkurat på bloggerne, koste meg veldig…Du er superflink og ingen kan måle seg med deg. Du er super talentfull og så snill…. detter er ikke allt som er positift med deg, men jeg orker ikke å skrive i all evighet….for så flink er du❤❤❤ Håper du har en fin dag videre…. en av dine største dans, Ingrid☺😊

    5. Så gøy å se deg på bloggerne! Du er så jordnær og det er så koselig å se forholdet ditt til familien din! Ikke bare glam og det er det jeg liker så godt med deg !

    6. Herregud, du gjør altså så god figur på Bloggerne! Du fremstår så bevisst på egen rolle, morsom, lite selvhøytidelig og ler så herlig av deg selv, og det er sykt forfriskende at du sitter der sminkeløs i intervju og bryr deg katta! Jeg får ikke fullrost deg nok! Du, personligheten din og alt du har mellom øra er virkelig et friskt pust i programmet, bloggindustrien og et godt forbilde for alle unge jenter som følger med! Jeg heier på deg asså, du og Funky er grunnen til at jeg ser på!

    7. Hei!

      Lurte bare på hvor den gråe jakken du hadde på i Bloggerne (episoden du er på shoot med Lyko) er fra? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg