Første dag i Stockholm

Heei!

Da er jeg endelig i Stockholm, og har nesten akkurat fått sjekket inn på hotellet. Jeg dro hjemmefra klokken seks i dag tidlig, og sov kun i fire timer i natt. Derfor er jeg egentlig sinnsykt trøtt nå, og hadde planer om å ta en powernap. I stedet har jeg blitt sittende med jobb, og alt for mange problemer. Haha! Internettet på dette hotellet er ikke det beste, og heller ikke mobilnettet. Jeg må overføre klipp fra en video som snart skal ut, men det tar jo hundre år. Nå må jeg laste opp ett og ett klipp, og hvert klipp har til nå tatt over en time å laste over. SÅ irriterende!

Dagen i dag har hvert fall gått til et skikkelig spennende møte. Herregud, jeg gleder meg til å fortelle dere. Møtet gikk kjempebra, og vi fikk planlagt veldig mye. Jeg må jo holde dette hemmelig noen måneder til, men nå er hvert fall det meste på plass. Jeg elsker å få bruke litt av kreativiteten min, og det er akkurat det jeg får gjort med dette prosjektet. Jeg vet at dere kommer til å like det, jeg er nesten 100% sikker. Jeg føler dette kommer til å bli så bra, og jeg er så fornøyd med hvordan det kommer til å bli. I tillegg er det en så fin gjeng som jobber med dette, og det gjør alt hundre ganger bedre.

Nå skal jeg straks ut for å spise med de jeg var i møte med, og jeg gleder meg skikkelig. Jeg tror det er en ganske bra restaurant vi skal på, og i og med at jeg aldri har vært der før er jeg veldig spent. I kveld kommer også Raija, så kanskje jeg får møtt henne en tur også. Jeg bor på hotell, mens Raija skal bo med Fredric. Imorgen er det premiere på Let’s Dance her i Sverige, så det er jo i hovedsak derfor jeg dro hit nå. Jeg gleder meg skikkelig til å se Fredric danse, og jeg krysser fingrene for at partneren hans er flink. Haha, de må jo komme langt!

Nå skal jeg laste opp resten av filene, og så må jeg komme meg ut døren. Jeg er egentlig allerede for sen, men jeg må virkelig få sendt over disse klippene. Så vi snakkes mer imorgen. Da skal jeg på shopping blant annet, og så skal jeg få tatt masse bilder herfra slik at det blir et skikkelig bildedryss♡

Processed with VSCO with s2 preset
8 kommentarer
    1. Selvom vi er i en tøff debatt i landet om komplekser, overfladiske prioriteringer, må jeg bare si jeg syns du er desidert Norges peneste og flotteste blogger!

    2. Hei Martine!
      Så bra at møtet gikk bra, spent på å høre om resultatet.
      Jeg skal til Stockholm nå om to uker, men jeg har ikke vært der før. Så siden du er der så mye lurte jeg på om du hadde noen forslag på resturanter og shoppingater?
      Setter veldig pris på svar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg