FØRSTE DAG I LA

Hei dere!

Nå har jeg hatt min første dag her Los Angeles, og den har vært så vellykket. Det er så deilig i varmen, og vi koser oss veldig. Flyturen derimot var ikke så kul. Det å sitte på et fly alene i 11 timer er ikke akkurat så gøy, og tiden gikk så sakte. Jeg ble sittende å se på tiden hele tiden, og klarte heller ikke sove. Jeg pleier alltid å sove som en stein på lange flyturer, men denne derimot var umulig. Nå er jeg hvert fall fremme, noe som er veldig deilig.

Dagen i dag har blitt brukt på tid ved bassenget, shopping, masse god mat og en tur på byen. Vi var innom noen butikker, men jeg fant så og si ingen ting. Jeg føler ikke LA er byen for shopping, bortsett fra sminke på Sephora. Der har jeg heldigvis ikke vært enda, men jeg tipper det kommer til å bli litt shopping der når jeg kommer dit. Klær derimot er det lite fint å finne her. Kanskje like greit, haha!

Imorgen tidlig går bussen til Las Vegas, noe jeg gleder meg skikkelig til. Jeg har aldri vært der før, så det blir spennende å se hvordan det er der. Jeg gleder meg hvert fall veldig, og jeg håper det er like bra der som jeg tror. Bussturen derimot tar 5 timer, så den ser jeg ikke like mye frem i mot. Vi får bare kjøpe med oss masse mat, også har vi begge litt jobb å få unnagjort. Akkurat nå er klokken straks 03.00 her, så vi får komme oss i seng nå. Vi blogges senere, fine dere♡

Herregud, for en digg start på morgenen. Smoothie Bowl, solseng og fint hver. Ja takk, hver dag!

Bukse ZARA – Body BERSHKA – Veske CHANEL

7 kommentarer
    1. Du er så ekstremt pen, men sånn der kan du ikke sminke øyenbrynene!
      Jeg mener ikke dette på en frekk måte fordi jeg syns du er sinnsykt god med sminke ellers, men syns øyenbrynene dine er sminket litt i det meste laget 🙁

    2. Spørsmål til ukens spørsmål:
      Hvor gammel var du da du tok silikon og kan du legge ut et bilde av deg før du tok det?

    3. I West Hollywood er det et svææært flee marked hver søndag. Der har de masse forskjellig kule og fine klær, smykker, krystaller, sko, absolutt alt mulig rart! Du er garantert å finne mye fint! Da jeg var der i mars fant jeg så mye at jeg omtrent ikke klarte bære alt med meg. Det er også veldig rimelige priser, og du kan prute! Anbefales veldig hvis dere vil shoppe, det er veldig populært:)

    4. Hvorfor leger du ikke ut videoer på yt dy har ikke det på to uker nå kan du ikke lege ut noe Isabelle leger ut videoer nesten hver dag du leger aldri ut jeg har sluttet p se på deg på Grunn av det PS hater deg av helle mitt hjerte 🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻

    5. Hvilket hotell er dette?
      Sett mange som bor ved dette pga. bassenget, men jeg finner ikke ut av det.

      Var i West Hollywood og Las Vegas for to uker siden, og ser på ny tur til august.
      Vil teste et nytt hotell.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg