FOR ET STED

ANNONSE- EF

Hei fininger!

Åh, dagen i går var så bra. Humøret mitt stiger så fort været er bedre, og i går var det virkelig fantastisk! Vi gikk rundt i skjørt og t-skjorte, noe jeg har savnet ekstremt. Det er så deilig å komme seg litt bort fra kulden, og endelig kjenne litt varme på kroppen igjen. Vi startet dagen med litt shopping, og tuslet bort til shoppinggaten. Der hadde de blant annet Bershka, Sephora og Pull & Bear. Vi begge fikk shoppet litt, og det var veldig mye kult i butikkene nå. Vi spiste også på en libanesisk restaurant, noe som var helt nytt for meg. Jeg har aldri spist det før, og jeg ble så overrasket over maten. Det var kjempegodt, og ikke minst hyggelige folk som jobbet der. Herregud, så mye komplimenter vi fikk. Haha! Franskmenn er mye hyggeligere enn hva jeg trodde, for jeg har hørt mye om at de ikke er så trivelige. De vi har snakket med i dag har hvert fall vært veldig koselige! Jeg må også si at Nice er en så vakker by. Jeg er så positivt overrasket over hele stedet, og det er virkelig fint her.

Topp: Gina Tricot – Bukse: Zara

Etter litt shopping tok vi turen tilbake på hotellet for å legge fra oss poser, og ikke minst for å skifte. Vi holdt på å svette i hjel i klærne vi hadde på, så vi måtte ta på oss noe litt lettere. Synd :/ Neida, hehe! Jeg dro gledelig på meg skjørt og en tynnere topp for og si det sånn. Deretter gikk vi ned til strandpromenaden her, og WOW! Der var det fint. Det var så mange fine bygninger der, og jeg følte meg som tidenes turist som tok bilder av alt. Jeg skjønner godt hvorfor alle elsker Nice, for herregud det er fint her. Vi gikk en tur langs promenaden, tok masse fine bilder og planla steder vi måtte spise på. Etter det gikk vi mot gamlebyen, og endte opp på en italiensk restaurant der. Maten var veldig god, og vi koste oss skikkelig. Gårsdagen var virkelig så bra, og jeg er så glad for at vi dro akkurat dit. Jeg gleder meg til dagene fremover, og de skal nytes!

Topp: Pull & Bear – Skjørt: Gina Tricot

SÅÅÅÅ FINT!

Om dere vil sjekke ut destinasjon NICE med EF, så kan dere klikke dere inn HER. EF har kursstart hver eneste mandag hele året, og du kan velge kurslengder på alt fra 2- 52 uker. Man kan velge mellom hele 52 destinasjoner og 11 forskjellige språk. Om noen nå vurderer å melde seg på et kurs med EF, så kan jeg allerede etter en dag anbefale Nice. I dag skal vi besøke skolen, og det ser jeg veldig frem i mot. Jeg gleder meg til å vise dere bilder, og fortelle dere om hvordan det er der♡

VI BLOGGES!

6 kommentarer
    1. Hei, jeg skal til Nice sent i Mai. Vi planlegger å bo på Radisson blue, er det fint? Noe jeg bør passe på å bestille på forehond eller vite om?☺️💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg