FAKTA OG HEMMELIGHETER

Heeei!

Da jeg spurte dere på Instagram om hva slags innlegg dere ønsket fremover, så fikk jeg en del kommentarer om at folk ville vite fakta om meg. Jeg har laget innlegg som dette før, men jeg har jo alltids noen fler ting dere kanskje ikke vet om. Derfor tenkte jeg nå å komme med 10 ting dere kanskje ikke visste om meg, og da også litt hemmeligheter. Ææ, tør jeg å dele dette?

JULIE

    En ting som dere garantert ikke visste er at jeg egentlig skulle hete Julie. Dette var bestemt helt til jeg kom ut. Da sa jordmoren at jeg ikke var en Julie, men heller en Martine. Hun synes altså at jeg heller burde hete Martine, og sånn ble det. Kanskje hun sa dette til flere, i og med at det er en del som heter Martine på min alder? Haha, jeg klarer ikke å skjønne at mamma og pappa var så lette å påvirke, men jeg er jo så klart fornøyd med at jeg heter Martine. Julie er også fint, bare så det er sagt!

RØYK

    Jeg har prøvd røyk en gang, og da tok jeg et trekk og har aldri rørt det igjen. Jeg fikk hosteanfall, og nå i ettertid angrer jeg veldig på at jeg i det hele tatt prøvde. Jeg er glad derimot for at jeg aldri har prøvd det i ettertid, for det er virkelig ikke min greie. Det lukter vondt, og jeg blir egentlig ganske kvalm av lukten.

BLOGGERNE

    Jeg fikk faktisk spørsmål om å være med på Bloggerne for ett år siden, og skulle egentlig være med i den forrige sesongen. Jeg hadde kjempelyst, men måtte takke nei. Grunnen var at jeg var bundet til en kontrakt med TV3 etter Paradise Hotel. Jeg skjønner godt at jeg måtte holde kontrakten, men samtidig var det SÅ kjipt å takke nei. Jeg hadde jo så lyst, men heldigvis fikk jeg muligheten igjen.

PARADISE HOTEL

    En uke før jeg skulle på førstegangsintervju til Paradise ble jeg faktisk stoppet av en fra castingen på byen. Hun lurte på om jeg kunne tenke meg å søke til Paradise Hotel, og om jeg kanskje ville komme på et intervju. Jeg hadde allerede blitt tilkalt på førstegangsintervju, så jeg fortalte jo dette. Likevel var det morsomt å bli spurt den gang!

MENSEN

    Jeg vet alltid når jeg får mensen, og grunnen til det er at jeg ALLTID får migrene to dager før. Da får jeg en så sterk migrene at jeg bare ligger i et mørkt rom, og så vidt klarer lyset fra mobilen. Jeg kan også kaste opp, og jeg får nesten ikke i meg mat. Skikkelig kjipt, men samtidig vet jeg da hva jeg har i vente.

FØDSELSMERKE

    Jeg har et fødselsmerke bak på låret mitt, og det er ca like langt som lillefingeren mitt. Før HATET jeg det, men nå liker jeg det. Jeg tenker aldri over at det er der lenger, selvom det er ganske stort. Jeg synes bare at det er noe som gjør meg litt ekstra spesiell, og jeg har et merke som ingen andre har likt. Jeg håper andre også klarer å se på fødselsmerkene sine som noe fint, for det er jo akkurat det det er. Jeg skjønner at man kan tenke at andre legger merke til det fort, men jeg har aldri fått en kommentar om mitt.

STRENG BAK TENNENE

    Da jeg var en del år yngre hadde jeg regulering, fordi den ene tannen min sto ganske feil. Jeg hadde bare regulering i litt over et halvt år, og tanna mi rettet seg fort opp. Likevel har jeg fortsatt en streng bak tennene mine nå, slik at de skal holdes på plass. Den har jeg hatt på siden jeg gikk i tiende klasse, og jeg aner faktisk ikke hvor lenge jeg skal gå med den på. Er det noen som vet? Haha, for alt jeg vet skulle den kanskje vært av for flere år siden.

PARTYJENTE

    Fra jeg var 20 og til jeg reiste inn på Paradise Hotel, så var jeg en skikkelig partyjente. Jeg festet tre ganger i uken, og fikk panikk om jeg ikke kunne dra ut på en lørdag. Nox og Heidis var livet, og jeg hadde vors hjemme hos meg hele tiden. Jeg fikk faktisk naboklage samme dagen som jeg flyttet inn i leiligheten min. Haha! Jeg skjønner ikke nå hvordan jeg klarte å dra ut så og si hver torsdag, fredag og lørdag i nesten ett år, for det hadde jeg ALDRI klart nå. Året jeg var med på Paradise var jeg kanskje ute 10 ganger i løpet av av et helt år, så det var en stor nedgang.

RETTSAK

    Med en gang da jeg startet bloggen etter Paradise synes jeg det var superkult med annonser. Jeg takket derfor ja til mye, og en ting angrer jeg veldig på. Jeg klarte å skrive under på en kontrakt, og da skulle jeg skrive så og så mange innlegg for den prisen. Etter en stund merket jeg at denne tingen ikke funket, og jeg ville ikke lenger reklamere for den. Jeg følte at jeg lurte dere, og det gjorde jeg jo også. Jeg sa derfor at jeg ikke ville fronte dette lenger, og da truet disse menneskene med rettsak. Hvor sykt? Derfor måtte jeg skrive et par innlegg til for de, og det har jeg fortsatt dårlig samvittighet over. Dette foretaket har i ettertid spurt om et nytt samarbeid, men det har jeg ikke takket ja til- selvom de betaler bra.

LANDSKAMP

    Okei, dette tror jeg kanskje er ulovlig? For MANGE år siden snek jeg og en venninne oss inn på en landskamp. Jeg har ingen aning om hvordan vi klarte det, men vi kom oss hvertfall inn. Ikke vet jeg heller hvorfor vi ville på denne kampen, for ingen av oss var jo interessert i fotball. Vi var kanskje 14 år, kjedet oss og ville gjøre litt sprell. Det hadde vært dødsflaut om vi ble tatt, for hvem sniker seg inn på en fotballkamp? Herregud, haha..
    Her har dere litt juicy hemmeligheter, og også noen fakta dere kanskje ikke visste. Jeg håper dere likte innlegget!
23 kommentarer
      1. Jeg syntes at det er bra at du legger ut sånne innlegg og at du tar deg bry av dette jeg elsker og lese de, men jeg lurte bare på hvordan du tørr (ikke hat) (kommer fra en som vil starte med YouTube) du var jo med på paradise hotel må jeg også det for og få oppmerksomhet på innternett?? Eller liksm no annet stort? Jente 11år

    1. Eg har også sånn streng bak tenne og har hatt det en stund så spørde tannlegen Ka tid den skulle av. Han sa berre at den skulle aldri bli tatt av me mindre eg hadde ønsker om det eller syns det var irriterende.

    2. Martine,Martine 🙂 Ville bare si at du er ei flott jente og ett godt forbilde. Ujålete men likevel skjønn 😀

    3. Jeg skulle også egentlig hete Julie! Sto JULIE på magen til mamma, men når jeg kom ut synest pappa at jeg heller skulle hete Michelle, haha stor forskjell!

    4. Hvilket produkt løy du om? Nå som du ikke sier det her så er jo det fortsatt lureri? Du unngår å fortelle oss hva det er, det er jo det samme

      1. Enig! Lærepengen til leserne er vel å huske at bloggere får betalt for å reklamere, derfor kan du ikke stole på anbefalinger, for det er jo egentlig ikke en anbefaling, men rett og slett en kjøpt og betalt reklame.

    5. Ja, kan du plis fortelle hvilket produkt du løy om? er hvertfall glad for å høre at du ikke kommer til å samarbeide med dem igjen

    6. Whaat, jeg skulle også hete Julie! Tydeligvis populært navn på den tiden, tror vi er like gamle. Om reguleringen bak tennene sa de til meg at den skulle sitte på livet ut (eller til den faller av)

    7. Jeg har også et stort fødsels merke på låret, som jeg har hatt siden jeg var liten💕 kanskje litt rart å skrive, men jeg skjønner hva du mener☺️

    8. Hei! Går du på p-piller? Jeg slet veldig mye med migrene rett før mensen da jeg gikk på prevansjon. Fikk det hver gang! Jeg bestemte meg for å slutte på prevansjon (evt bruke hormonfri) å har kun hatt 3 migrene anfall på et år. Verdt et forsøk!

    9. Jeg går i 10ende nå og fikk av reguleringen etter 3 og eit halvt år med regulering ( kjipeste jeg har vært med på hittil haha ) og jeg har også streng bak tennene oppe og nede og du kan ta den av men da risikerer du att tennene faller tilbake til der de var før reguleringen. Så ikkje noe jeg vil anbefale🚫😊

    10. Du virker som en person som absolutt er nede på jorden og ikke bare drive og snakker om silkon tull og ,dette som ikke hører hjemme i de hele tatt! Du er deg selv og er ganske ærlig med alle spørsmålene i forhold til andre bloggere. Er alltid så spennende når du poster you tube video for de er så naturlige og morsomme og ikke bare snakke videoer som mangen andre har! Håper du kan ha litt dags vlogging i blant for tru meg de er interessnt uandett om du ikke skal noe .

    11. Jeg har også sånn streng bak tennene. Jeg fikk beskjed om at den kunne tas av når jeg ble sånn 30 ish om jeg ville, men at det er en sjanse for at tennene sklir litt tilbake til sånn de var før regulering. Så tror egentlig du bestemmer litt selv over den strengen 😊

      Har alltid hatt et godt inntrykk av deg, men etter noen episoder med bloggerne har jeg et enda bedre inntrykk. Du virker som et skikkelig godt menneske og at du bare vil alle rundt deg det beste! Håper du har like gode mennesker rundt deg som det du er!

    12. Ser du har fått samme råd av fler om at den kan sitte ut livet! Jeg hadde hørt fremt til 25, så jeg ringte tannlegen for en en mnd siden og de sa at det beste er ut livet. Men om den er plagsom så er det høyst anbefalt å vente til begge visdomstennene er borte før du fjerner den😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg