Et lite fall på Venice

Hei dere, og god morgen fra LA!

Her er klokken nå 09.00, og jeg har allerede vært våken i en time. Som jeg har fortalt dere, så er hodet mitt fortsatt i Norge. Uansett hvor sent jeg legger meg, så våkner jeg kjempetidlig. I går tror jeg bare kroppen min trengte søvn, så jeg sovnet rundt 21.00 og våknet i dag 08.00. Jeg har med andre ord sovet skikkelig godt i natt, og fått mange timer søvn. Så digg, for jeg har vært så sliten og slapp de siste dagene.

I går hadde vi en skikkelig koselig dag. Vi spiste donuts i en park og etter det dro vi til Venice. Der leide vi oss rulleskøyter, før vi avsluttet dagen med en piknik på stranden. Jeg var egentlig ganske skeptisk til å stå på rulleskøyter, for jeg har ikke gjort det siden jeg var kjempeliten. Jeg har tidenes dårligste balanse, så jeg skjønte at dette ikke ville gå bra. Likevel ville jeg prøve, for jeg elsker å utfordre meg selv. Jeg hater også å være den kjipe jenta som ikke gidder å være med på ting, så derfor var det bare å manne seg opp.

Så fort jeg fikk på meg rulleskøytene skjønte jeg jo at dette kom til å gå dårlig. Jeg hadde virkelig null kontroll, og ble faktisk redd til tider. Likevel lo jeg konstant, for det hele var jo superkomisk. De som så oss må jo ha lurt på hva vi holdt på med, haha! Nina og Zelia måtte faktisk dra meg etter seg, for jeg kom meg ikke en gang fremover selv. Det resulterte i en alt for høy fart, og jeg klarte ikke å bremse. Heldigvis klarte jeg å svinge meg mot stranden, slik at jeg traff sanden i stedet for asfalten. Så ja, det ble et lite fall, men heldigvis gikk det bra.

Selvom det var vanskelig på rulleskøyter var det også sinnsykt gøy. Absolutt noe jeg kunne tenke meg å gjøre igjen, for det var jo kult da jeg klarte det. Og ikke minst, vi ga alle rundt oss en god latter. Haha!

Nå skal jeg vente på at de andre våkner, og så skal jeg begynne å fikse meg. I dag skal vi gjøre noe som kommer til å bli så morsomt, men jeg vet at vi kommer til å få hate. Haha, jeg synes likevel bare at dette er superkomisk, og jeg gleder meg! Gled dere til å høre, haha…

2 kommentarer
    1. Hei Martine! Lurer på hva du tenker om eco-friendly livsstilen? Om du har mye kunnskap om miljøkrisene osv? Jeg skulle så gjerne ønske at influencere/personer med større plattform snakket litt mer om det, og rett og slett endret litt på vanene sine (som å legge fra seg “fast fashion”, handle second hand, kutte ned på plastbruken, reduce&reuse, etc.) Selv har jeg ikke et høyt følgerantall, så ordene mine blir nok ikke hørt (enda), så alt jeg kan gjøre per nå er å opplyse litt her og der, å håpe at noen vil gjøre en forskjell!

      Ha en super dag<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg