EN PERFEKT DAG

Hei dere!

Åh, i går hadde jeg den beste dagen på lenge. For noen dager siden la jeg ut en DM på Instagram, der jeg spurte om noen visste om et sted her i Bergen man kan være med griser. En dame kontaktet meg, og satte meg igjen i kontakt med en mann. Han hadde flere griser, slanger, ender og øgler. Han var så utrolig grei, og inviterte oss hjem til seg for å hilse på grisene. Ikke bare hadde han minigriser, men han hadde også helt nyfødte grisunger. Disse var bare noen dager gamle, og mindre enn hånden min. Jeg har aldri sett noe så lite og søtt før. Herregud, jeg ble helt forelsket i de søte, små grisene.

Etter Farmen ble jeg helt besatt av griser. Så fort jeg kom hjem sluttet jeg å spise gris, rett og slett fordi jeg fikk et så nært bånd med grisene og jeg klarte ikke se på det som mat lenger. Aleks og jeg holdt på å kjøpe oss en gris i februar, men droppet det i siste liten. Nå er jeg tilbake på den tanken, og jeg har virkelig lyst til å skaffe meg en liten gris. Aleksander er jo allergisk mot hunder, og har også reagert på flere allergivennlige. Derfor kan jeg ikke ha hund, men gris derimot har samme type hud som oss mennesker. Tenk dere å ha en liten gris da.. Jeg har jo mye å gjøre om dagen, så dette må vurderes grundig før jeg tar et valg om å skaffe meg en eller ikke. Jeg vet det er et stort ansvar, og jeg må egentlig se om jeg har tid til det.

Jeg fikk mange reaksjoner etter videoen jeg la ut på instastory i går (Martinelunde) med slangen. Jeg har aldri vært redd for slanger, og synes det er noen veldig interessante dyr. Jeg har holdt slanger tidligere, og det er en så merkelig å ta på en. Så kule dyr, men en slange vil jeg nok ikke skaffe meg. Haha!

Jeg må bare takke de snille menneskene som inviterte oss til seg. Så fine folk, og ikke minst greie. Vi fikk møte mange barn som hadde tatt turen for å hilse på oss og vi fikk kake. NAM! Jeg hadde en helt super dag, og koste meg fra jeg kom til jeg gikk. Jeg skal helt klart ta turen innom neste gang jeg er i Bergen, slik at jeg kan få se hvor store babygrisene har blitt da. Jeg er også glad for at Aleksander fikk være med griser, sånn at han skjønner hvor fine dyr det er. Jeg tror jeg straks har klart å overtale han til å kjøpe en, haha!

 

10 kommentarer
    1. Jeg har minigris selv💕💕💕💕de er såååååå søte og det hadde vert sykt kult om du hadde kjøpt en❤LOVE YOU❤

    2. Griser er kjempesøte og fine dyr! Men de krever en hel del oppmerksomhet. Viktig å huske på at de er veldig smarte dyr som må ha riktig stimulans, hvis ikke ødelegger de også en del innendørs, haha! 🙂
      Hvis du skal skaffe deg en gris så husk å gjør skikkelig research så du ikke ender opp med en minigris som blir så stor som en vanlig kommersiell gris. Anbefaler seg å lese historien til Esther the Wonder Pig hvis du er glad i griser og vurderer å skaffe deg en. Det er en liten reminder om at griser er dyr som krever masse og at man kan være “uheldig” å få en gris som ikke er så mini likevel. 🙂

    3. Hva skjer med bloggen a? Null oppdateringer og innlegg. Når du først publiserer noe så er det enten video eller noe annet kjett…. legg ut hverdagsoppdateringer og generelt ; BLOGG mer og mindre VIDEO.

    4. VÆR SÅ SNILL Å GJØR RESEARCH!!!!!!
      Ikke vær blind på søthet vær så snill!! altfor mange dyr lider for det!
      Det er faktisk ingenting som heter minigris, og det vil du fort finne ut av om du gjør reaserchen din.
      Det er kun et salgstriks!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg