EN HEKTISK DAG

Hallo dere!

Nå er jeg endelig tilbake i Oslo igjen, og har en utrolig hektisk dag fremfor meg. Jeg sov heldigvis hele flyturen i går, og vi landet i Oslo rundt 17.00. I natt derimot fikk jeg ikke sove, noe som var ganske kjipt i og med at jeg har så mange planer i dag. Jeg ble hentet av en taxi klokken 04.55 i natt, og var allerede da sminket klar for God Morgen Norge. Kevin og jeg skulle dit for å snakke om sangen, og også synge den. Jeg skal ikke si at jeg føler meg ekstremt komfortabel med å gjøre det, men heldigvis gikk det bra!

Blusen er fra Nelly, men den er dessverre utsolgt.

Rett etter det gjorde vi et intervju med God Kveld Norge, noe som også gikk veldig bra. Jeg skal innrømme at jeg er ekstremt trøtt nå, men søvn har jeg ikke tid til enda. Jeg tok faktisk akkurat å leide meg inn på et hotell, slik at jeg skal få slappet av litt i løpet av dagen. Jeg har ikke tid til å reise hjem, men trenger litt tid til å roe ned. Haha! Nå skal jeg nemlig på en ny shoot i et par timer, og deretter skal jeg på et nytt intervju i 18.00 tiden. En lang og hektisk dag med andre ord, noe som ikke passer så godt med at jeg har tidenes jetlag.

Jeg har heldigvis fått i meg masse redbull i dag, og håper at jeg ikke får helt knekken før jeg er ferdig med alt jeg skal i dag. Jeg merker det er deilig med hotell, slik at jeg kan dra rett hit etterpå å sove. Jeg har en lang dag fremfor meg imorgen også, så jeg trenger virkelig søvn i natt.

Nå skal jeg hoppe i en taxi, og komme meg til shooten. Det er en veldig morsom shoot, så jeg gleder meg skikkelig. Jeg har forresten også med kamera i dag, og vlogger. Så får dere se hva jeg gjør annet en sosiale medier også! Nå må jeg kjappe meg, så vi blogges etterpå!

 

8 kommentarer
    1. Selv om ho ikke blogger om kjæresten sin førte gang om dagen, så betyr det ikke at det er slutt. Skjerp dere… ho har en grunn for at de ikke har sett hverandre på en stund som ho har sagt flere ganger. La det ligg og slutt og grav

    2. Kan du vær så snill svare raskt på dette? Hvordan lager du den fletten som du hadde på bildet og god morgen Norge? Den var kjempe fin! Skulle likt å hatt slik på 17 mai <3 vet du eventuelt hva den heter?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg