EGET KONTOR

Heei!

De siste dagene har flydd, og jeg har vært på båttur, møter og litt med venninner. Dagene fremover blir hektiske og snart kan jeg fortelle dere om noe ganske sykt som skjer fremover. Om jeg er gira? JA! Dagene fremover skal gå til planlegging, møter og øving. Jeg er veldig spent, og gleder meg skikkelig!

Jeg har holdt på med ting frem til nå, og nå skal jeg gjøre noe skikkelig kult. Jeg har funnet ut at jeg trenger et sted jeg kan jobbe. Det å jobbe hjemmefra er vanskelig synes jeg, for jeg blir ofte distrahert med ting. Derfor har jeg nå bestemt meg for å fikse et kontor. Jeg skal reise en tur på IKEA nå, også håper jeg at det kanskje er klart til imorgen. Det blir så digg å ha et eget sted jeg kan sitte å jobbe i fred, og at jeg kan dra hjem å legge jobben fra meg. Det å bo samme sted som man jobber blir et stort surr for meg, så jeg gleder meg. Jeg trenger mer rutiner, og jeg håper at dette med et kontor funker bra. Det ligger heller ikke langt unna der jeg bor, så dette blir bra!

Vil dere ha før og etter bilder? Jeg tror det kommer til å bli veldig fint der!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg