Dette hadde jeg aldri trodd om Aleks

Hei dere!

Shit, denne dagen har jeg faktisk ventet på. I en stund nå har jeg hatt en sang på hjernen, og jeg har konstant gått rundt og nynnet til den. Da jeg først hørte den var jeg litt skeptisk, men etter å ha hørt den et par ganger ELSKER jeg den. Og hvilken sang er dette? Jo, Aleks sin!! Aleks har sluppet låt, og utrolig nok synger han gjennom hele sangen selv. Jeg hadde aldri trodd dette om han, for han er jo så flink. Jeg er så overrasket over han, og jeg synes han har gjort en så bra jobb.

Sangen handler forresten om å ikke gjøre noen ting, altså Aleks sin favoritting å gjøre. Haha! Han ville lage en sang som beskrev han, og det kunne virkelig ikke blitt gjort på en bedre måte. Sangen er fengende, og man får den på hjernen med en gang.

Så er det over til den skeptiske siden av meg. Enda en influencer som slipper låt? Ja, folk er lei av det. Haha! Jeg er hvertfall lei, og var skeptisk hele veien. Folk har liksom hørt det meste fra influencere nå, og jeg var redd Aleks skulle bli en av mange som gir ut en sånn halvveis sang. Likevel synes jeg denne sangen er dødskul, og jeg er veldig spent på deres tilbakemeldinger. Hør på den, og fortell meg i kommentarfeltet hva dere synes om sangen!

Dere finner sangen HER!

15 kommentarer
    1. Jeg syntes den var sykt bra???? Går og synger på den hele tiden.????Jeg syntes han kan fortsette.????For dette var faktisk bra.❤️❤️
      Jeg elsker bloggen din.❤️❤️ Du gjør så mye bra????Du er forbildet mitt????????

    2. OMG eg så nettopp storyen din eg var litt sånn skeptisk før eg hørte den men OMG elsker sangen. Og at han kan synge?! Men OMG han var flink:)

    3. Jeg syns vel egentlig at sangen var fengende i refrenget. Men leit at Aleks må gå den veien og legge ut en sang som veldig mange andre har gjort nå for å komme mere i rampelyset. Virker som det er eneste måten folk kommer seg mere frem i sosiale medier og få mest oppmerksomhet.

      Aleks virker som er enormt snill og jordnær person, som bryr seg om de som står han nært. Kunne ønske han hadde droppet å lage låten, for han er fantastisk nok slik som han er. Dere er et forbilde for mange forhold. Dere er super, begge to!

      Ta kommentaren min med en klype salt, mener ikke noe vondt med den.

    4. var en kul sang,men litt rar kommentar at du trodde ikkje han kunne gjøre dette fordi han er så flink ? Du er nå søt da 🙂

    5. Litt sånn fjortiss
      Sang om å ikke ha ambisjoner og fuck alt.
      Hallo. Dere begynner å dra på årene ♡♡

    6. Jeg elsker sangen jeg nynner helle tiden på den sangen. Jeg viste faktisk ikke at det var aleks som sang engang hahaha. Får han hadde artist navn som var meso så jeg viste ikke det var aleks men jeg elsker den sangen så veldig så jeg kommer aldri og bli lei av sangen????????????????

    7. Hvordan gikk det med å spise mindre kjøtt etter farmen? Jeg synest du var veldig sterk og flink som stod opp og sa din mening når Runar sa at dyr ikke er like mye verdt som mennesker osv, også eeeelsket jeg kommentaren din: “jeg håper du blir en gris i ditt neste liv” !!????
      Men ja jeg heiter på deg!!❤️ Stå på du er sterk!! ilu❤️

    8. Kan du pls pls lage video hvor du reagerer til farmen episodene, eller i det minste skrive om farmen. Du blogger jo aldri lenger:( det har nesten gått ett år siden du aktivt blogget typ 3 ganger om dagen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg