Dette fikk jeg i julegave av Aleks

Heyy!

Aleks har startet å lage litt videoer igjen på kanalen sin, og i dag postet han en veldig koselig video. Han fikk nemlig ikke kjøpt julegave til meg til selve dagen, så derfor fikk jeg heller da han kom til Oslo. Jeg er helt umulig når det kommer til gaver, og jeg ønsket meg egentlig ingenting. Hver gang jeg ønsker meg noe kjøper jeg det som regel selv, og derfor klarer jeg ikke å komme på noe når det kommer til bursdag og jul. Aleks derimot hadde klart å få med seg noe jeg har snakket om, men som jeg ikke har kjøpt enda. Han overrasket meg skikkelig, og jeg hadde aldri trodd han skulle kjøpe dette. Jeg synes det er alt for dyrt, og han hadde virkelig ikke trengt det. Likevel er jeg SÅ glad, og jeg ELSKER tingen han kjøpte. Han er så snill, og jeg er så glad for at jeg har akkurat han♡

 

9 kommentarer
    1. Du og Alex er særiøst ment for hverandre! Dere gjør hverandre så mye godt hele tiden, dere putter hverandre først og dere sprer så mye kjærlighet❤️

      Jeg blir gang på gang rørt til tårene av dere og den intense kjærligheten dere har for hverandre!
      Føler at dere er noen av de få i blogg verden som er genuint ærlig og kjærlig!

      Fortsett med den enorme kjærligheten dere har for hverandre, og aldri la den slippe! For der dere er helt nydelig sammen🥰

    2. Jeg må bare spøre. Blir du ike sjalu når Alex kommenterer ting som «😍😍😍💦💦💦»på bilde av en jente som står i bilini og poserer på Instagram. Var helt tilfeldig jeg jeg sp instagrsmmen til @elisestenfeldt og så kommentaren hans. Uanett om de er gode venner eller hva nå enn unnskyldningen er så syntes jeg synd på deg mtp han kommenterer sånt:/ mener ingen ting vondt eller noe. Bare lurer på hvordan ditt syn er på sånt når du er i et forhold. Syntes foresten du er en super fin og søt jente som jobber hardt og har kommet langt😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg