DET SYKESTE SALGET

ANNONSE- KIDS BRAND STORE

Hei dere!

For en liten stund tilbake fortalte jeg dere om Kids Brand Store, en nettbutikk som spesialiserer seg på merkeklær til både barn og voksne. Jeg mottok en pakke derfra med masse fine klær, og da også mye sommerklær. Kids Brand Store har merker som Adidas, Ralph Lauren, Levis, Parajumper, Nike, Calvin Klein +++. De har et så sinnsykt stort utvalg, og så mye fint! De har også nå åpnet en butikk som ligger på Storo Storsenter. MEEEN, det er ikke den jeg skal snakke om nå. Jeg skal nemlig fortelle dere noe ganske bra!

Kids Brand Store har akkurat nå et mid season salg gående, og ALT er på rabatt. Her snakker vi ikke en liten rabattert pris, for alt er nemlig nå på 20-60% rabatt. Det vil si at nå kan dere spare en god del penger om det er noe dere ønsker dere litt ekstra mye. Og ikke nok med det dere.. Jeg har også en rabattkode til dere, som igjen gir dere 15% rabatt på den allerede rabatterte prisen. Rabattkoden er martine15, og salget varer frem til 22. april.

Kids Brand Store har klær av veldig bra kvalitet, og har som sagt nesten alle merker innenfor merkeklær. De har et veldig stort utvalg, og jeg tror nesten dere må sjekke ut siden for å skjønne det. Selvom butikken heter Kids Brand Store, så har de ikke kun klær til barn. Jeg passer fint klærne på denne siden, selvom det er klær spesielt for ungdommer. Når lillesøsteren min blir litt eldre skal jeg helt klart kjøpe matchende klær til oss her. Altså, tenk så søtt det blir! De har utrolig mye fint inne nå, og jeg har funnet noen favoritter jeg tenkte å vise dere.

Hvit genser HER – Rosa genser HER – Svart t-shirt HER

Hvit kjole HER – Svart jakke HER – Blå joggedress HER

Kids Brand Store har superrask frakt, frakten koster kun 39kr og klærne er nå billigere. Jeg liker også at størrelsene både kan passe mine yngre følgere, men også flere av de litt eldre. I og med at de har et såpass stort utvalg, så er jeg helt sikker på at nesten alle vil finne noe de kan like her. Søte sommerkjoler, t- skjorter med print (som jeg har fått dilla på), digge joggedresser og mye mer. Husk rabattkoden min martine15 for enda mer rabatt enn hva som allerede er, og kos dere med salget♡ Dere finner direktelink til hjemmesiden deres HER!

2 kommentarer
    1. Hei Martine! Jeg er såååå glad i bloggen din og ikke minst instagramen og yt kanalen din…
      Når kommer det foresten ut uken spm? Dette er ikke for og mase!😚🧡 håper du koser deg masse, og gleder meg til og se deg og Aleks møtes igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg