DET STØRSTE SALGET NOEN SINNE

ANNONSE- KIDS BRAND STORE

Hei dere!

Er folk enig i at vi har hatt en ganske kjip sommer til nå? Jeg skal mest sannsynlig kun være hjemme i sommer, og håpet virkelig på en sommer som i fjor. Jeg satt jo på en gård for det meste da, og rakk ikke akkurat å nyte det fine været. Mine planer for denne sommeren er å være mye på hytta og ta det ganske rolig. Jeg har en måned nå der det ikke skjer så mye, og så blir hele august opptatt. Jeg elsker jo å være på hytta, for der kan jeg virkelig ta det helt rolig. Og spesielt å få være med familien. Når jeg er på hytta er det null sminke, koseklær og masse kos. Derfor var jeg så heldig å få tilsendt en pakke fra Kids Brand Store, med masse klær som jeg kan i sommer på hytta. Jeg har allerede brukt det en del, og herregud for en kvalitet. Mine koseklær må være myke, komfortable og i et digg materiale. Det er disse klærne!!

Se på dette settet her! Jeg elsker sett som disse, og har en haug hjemme. Jeg får aldri nok, og digger dette. Stoffet på dette er supermykt, og det sitter veldig behagelig på kroppen. Dette skal ikke kun bli brukt på hytta for og si det sånn, for dette er like kult til hverdags med et par sneakers. Dette har jeg allerede brukt masse på hytta, og har blitt en av mine kosedressfavoritter! Dere finner jakka HER og buksa HER

Okei, se på denne jakka. SÅ FIN! Jeg elsker fargen, og at den er så lett. En perfekt jakke å slenge på seg de litt kaldere dagene, eller om man skal ut i båten. Jeg fikk også en sportsbh i samme farge, men den passet ikke. Jeg legger likevel til en link HER, for den er dødsfin. Denne jakka gjør nesten så jeg får lyst til å trene, fordi den er så fresh. Jeg har lyst på hele det treningssettet i denne serien! Dere finner jakka HER

Sist fikk jeg hjem en genser fra Lyle & Scott, og det er den diggeste genseren jeg eier. Derfor måtte jeg klikke hjem to nye gensere fra dette merket nå, for materialet er så deilig. Denne passer både på hytta, og også hjemme til hverdags. Denne er superdigg på, og en genser jeg lett kan bo i flere dager. Haha! Dere finner den HER

Denne er også fra Lyle & Scott, og den er like digg som de andre jeg har. Dere må nesten bare ha en sånn på for å skjønne hvor deilig den er. Jeg tror jeg har funnet et favorittmerke når det kommer til gensere som dette, for det viktigste for meg er at de skal være deilige på og i en bra kvalitet. Det er akkurat sånn som disse er. Jeg elsker de! Dere finner den HER

Kids Brand Store har nå sitt største sommersalg noen sinne, og alt er på tilbud. Da snakker vi ikke en liten rabatt, for nå er nemlig alt på mellom 30-60% rabatt. I tillegg har jeg en rabattkode til dere, og den gir 10% ekstra i rabatt. Rabattkoden er MARTINE10. Nå kan dere derfor kjøpe klær i god kvalitet til en MYE billigere penge. Kids Brand Store har ikke kun barneklær, men også til ungdom og voksne. De har masse fint inne nå! Alt fra fine sommerkjoler man kan ta med på ferie, eller koseklær til å ta med på en hyttetur. Sjekk ut Kids Brand Store HER, og kos dere med litt sommershopping♡

 

2 kommentarer
    1. Hei Martine. Du er utrolig vakker! Jeg bare lurer på den lyse denimjakken du har på deg på det siste bildet Sofie postet på sin instagramkonto, hvor er den fra? Jeg har lett veldig lenge etter en sånn, så jeg håper virkelig du svarer! Jeg har sett at du også har en i svart, hvor er denne fra?

    2. Barnestørrelser er ok å bruke, men da bør du kanskje informere om det? Du har nok lesere som bruker størrelser over xs også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg