Det som endret alt

For to år siden forandret livet mitt seg ekstremt mye. Jeg gikk fra å være en jente som ikke så alt for mange visste hvem var, til å plutselig være en som mange hadde en mening om. For to år siden i dag sjekket jeg inn på Paradise Hotel, og jeg hadde ingen aning om hva som ventet meg. Jeg husker jeg var så klar for å sjekke inn på hotellet, i og med at jeg hadde vært nede i Mexico allerede i 4 dager. Jeg visste ikke hvem de andre deltagerne var, og jeg var så spent. Jeg husker da deltageransvarlig sendte meg opp trappa, og i det jeg skulle gå rundt hjørnet dunket hjertet så fort. Det var helt sinnsykt å komme opp på det hotellet, som jeg hadde sett på TV. Da jeg så menneskene som var der ble jeg skikkelig glad, for utrolig nok kjente jeg flere som satt der. Det var spesielt en som tok oppmerksomheten min, nemlig Aleksander.

Nå sitter jeg her to år senere, og jeg er kjæreste med Aleksander. Jeg hadde aldri trodd det for to år siden, da jeg gikk opp den trappen og de andre ville ha svar på hvem den kjekkeste der var. Svaret var så klart Aleksander, og hverken han eller jeg tenkte tanken på at vi skulle ende opp sammen. Jeg synes det er så sykt hvor mye tilfeldigheter har å si. Hadde en av oss ikke vært med på Paradise Hotel, så hadde vi aldri møttes. Så mye har skjedd på disse to årene, og jeg kan med hånden på hjertet si at dette har vært de to beste årene i mitt liv.

Ikke bare sjekket jeg inn for to år siden i dag, men jeg hadde også mitt første kyss med han som er kjæresten min i dag!

Jeg har fått være med på Farmen, Skal Vi Danse og Bloggerne. Jeg har for det meste vært på toppen med denne bloggen, og ikke minst youtubekanaler som begge har gått bra. Jeg lever av mine sosiale medier, og jeg stortrives med det. Jeg har blitt kjent med mange bra folk, som jeg er så glad for å ha i livet mitt. Jeg har fått oppleve så alt for mye gøy, og jeg har vært flink til å si ja. Jeg har kjøpt meg leilighet, og jeg sitter her nå med verdens beste kjæreste.

Jeg er så takknemlig for Paradise Hotel, for det forandret livet mitt. Uansett hvor mye negativt folk har å si om det, så kan ikke jeg komme på et negativt ord. Paradise Hotel er helt klart det kuleste jeg har vært med på, og jeg kommer aldri til å angre på hva jeg gjorde der inne. Tusen takk til Paradise Hotel, for uten det hadde jeg ikke levd det livet jeg gjør nå. Jeg hadde aldri møtt Aleksander, og jeg hadde ikke holdt på med det jeg elsker.

5 kommentarer
    1. Kan ikke du pranke aleks? At du setter opp skjult kamera også ignorer du han og ikke svarer i 30 min ellernoe(når dere er med hverandre), det er syyykt gøy å se på pranks!

    2. Hei Martine 🙂
      Må ærlig si jeg ikke ante hvem du var, viste bare at du hadde vært med i PH når vi så skal vi danse.

      Men her om dagen lot jeg tilfeldig Bloggerne stå på på TV. Å jeg kjente deg igjen fra skal vi danse.

      Å jeg må bare si for en lugn, ekte og jordnær jente du er. Syns du er ett flott forbilde til de unge! Syns du fortjener å høre det

      Besøk gjerne Instagram kontoen min der jeg covrer låter! 😉 cassandraofficiial

      – Cassandra

    3. Heii! Driver å ser opp igjen paradise sesongen der du var med, det er så rart å se tilbake på, haha! Nå er liksom du sammen med Alex og Sofie med Morten. Morsomt! Spørsmål til ukens spm: brukte du extentions på ph? håret ditt var syykt langt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg