Denne dama inspirerer meg

ANNONSE- BY THE CURRENT

Hei dere!

Denne dagen har jeg sett så frem i mot. For litt siden ble jeg invitert på et event av By The Current, som jeg jobber mye med selv. De skulle ha et event for det nye merket Hermine Hold som Isabella Löwengrip står bak. Er det en dame som alltid har inspirert meg mye, så er det henne. Hun er en skikkelig business woman, og hun har fått til ekstremt mye. Det at hun startet med det samme som jeg gjør nå, og nå sitter med flere egne foretak er noe jeg synes er råkult.

Jeg synes det er så tøft med kvinner som virkelig lykkes på egen hånd, og som følger drømmen sin. Damer som dette ser jeg opp til, og jeg ble så inspirert av å høre henne snakke. Ikke bare var hun smart når det kom til business, men hun var også så jordnær og søt. Det viktigste er å ha troen på seg selv, og det hadde virkelig Isabella. Man kan få til hva man vil, men man må bare tørre å ta sjansen.

Jeg har noen planer på gang nå, og dette fikk meg bare enda mer motivert. Å få høre hvordan en drøm blir til virkelighet var utrolig kult å høre på, og jeg har nå blitt enda mer sikker på hva jeg vil fremover. Jeg håper jeg en dag har fått til like mye som Isabella, for det er målet nå. Det å kunne gjøre flere ting, og skape noe eget. Jeg elsker jo mine sosiale medier, men likevel vil jeg så mye mer i tillegg. Jeg vet jeg snakker mye i koder nå, men ting skjer for å si det sånn. Jeg gleder meg til tiden fremover, og jeg gleder meg til å kunne dele drømmene mine med dere. Det kommer til å være mye slit, det kan gå dårlig, men jeg kommer likevel til å ta sjansen. Man må bare hoppe i det, og så får man håpe på det beste. Møtet med Isabella gjorde meg hvert fall mye mer motivert, og så lenge man vil- da kan man få til alt.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg