DEN BESTE SOMMEREN

Hei dere!

Herregud, så rart det er å skrive her igjen. Jeg har tatt en lang pause, noe jeg er utrolig glad for at jeg gjorde. Jeg skal innrømme at det ble ekstremt mye jobb en periode, og det gikk veldig utover familie, venner og kjæreste. Jeg hadde ting å gjøre konstant, og jeg var veldig sliten. Det var reising hit og dit, ofte bare dagsturer fordi jeg hadde andre møter på kvelden. Jeg hadde en veldig hektisk periode, og det er mye dere ikke vet enda. Jeg har tre ganske store ting som skjer i høst, og alt det tar tid. Jeg begynner allerede med en stor ting nå i august, som jeg dør etter å fortelle dere. Så selvom bloggen ikke har blitt oppdatert, så gjør jeg andre ting. Eller nå de siste ukene har jeg så og si tatt helt ferie, og HERREGUD så digg det har vært.

Jeg har vært i Spania, jeg har vært noen turer på hytta, jeg har vært i Kristiansand og jeg har tatt det skikkelig rolig. Jeg har så og si ikke brukt sosiale medier, noe jeg faktisk tror jeg sunt i blant. Før da jeg var på reise dro jeg med kameraet over alt for å få de beste bildene, og ikke minst de perfekte bikinibildene. I år la jeg kameraet hjemme (bortsett fra da jeg vlogget, og vloggen kommer snart), og jeg brukte kun tid med mamma. Jeg bruker alt for mye tid foran en skjerm, så det å legge den bort var så digg. Uansett om man jobber med sosiale medier eller ikke, så tror jeg det å legge bort skjermene litt kan være bra. Det å heller bruke tid med de rundt seg, og virkelig nyte en ferie. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde en ferie som dette, for enten har jeg løpt opp fra stranda for å få ut blogginnlegg eller så har jeg vært på jobbturer.

Og dere, jeg føler meg så bra nå. Jeg føler jeg har en helt ny glow, motivasjon og energi! Det føles så himla bra, for det er lenge siden jeg har følt meg som dette. Det var så mye stress før sommeren, og jeg husker så vidt hva jeg holdt på med. Jeg hadde så mange baller i luften, og jeg klarte ikke planlegge dagene mine ordentlig. Nå skal jeg ha mye mer struktur fremover, slik at jeg får tid til alt jeg vil.

Jeg tenker å lage egne innlegg med for eksempel Spaniaturen og andre ting jeg har gjort i sommer. Jeg vet at mange har savnet å lese bloggen min, og tro meg- jeg har savnet å blogge også. Likevel har jeg trengt en ferie. Jeg har lest noen kommentarer om at jeg kun blogger for pengene, men guess what- jeg tjener ikke penger når jeg ikke blogger. Jobb og penger er ikke alt, og denne sommeren valgte jeg å fokusere på de rundt meg. Og det var så verdt det! Jeg føler meg så klar for en hektisk høst, og jeg gleder meg til å fortelle dere om alt som skjer♡ Nå skal jeg komme meg i et møte, og deretter skal jeg i et møte med managementet mitt. Vi blogges!

 

5 kommentarer
    1. Du er bare så bra du. Et levende bevis på at bloggen ikke er alt. Selv om jeg er en dame på 30, så ser jeg virkelig opp til deg 🙂

    2. Jeg skjønner at det var godt for deg å logge av litt! Alle trenger det, uavhengig av hva man jobber med. Lykke til meg alt fremover! Jeg gleder meg til å følge med videre. Er så glad for at det finnes forbilder som deg : )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg