BLOGGERNE- NY SESONG

Heei!

Da kan jeg endelig fortelle dere at jeg skal være med en sesong til av Bloggerne. Woho! Jeg har fått flere spørsmål om hvorfor jeg har gått rundt med mikrofon, så nå vet dere altså hvorfor. Jeg er så glad for at jeg får være med enda en sesong, og at dere kan bli enda bedre kjent med meg. I denne sesongen får dere se mer av Aleks og meg, være med til besteforeldrene mine, være med på LA tur + mye mer. Jeg vet at dere synes det er kult å se hvordan livet mitt egentlig er, og jeg elsker å dele hverdagen min med dere. Jeg håper dere gleder dere like mye som meg til å se på!

I tillegg er det jo to nye med i år, Sofie og Linnéa. Sofie er jo en av mine nærmeste fra før av, og jeg er så glad for at vi gjør denne sesongen sammen. De andre jentene er i tillegg en gjeng med så kule jenter, så dette kan ikke bli annet enn bra! Vi sees på skjermen i høst

7 kommentarer
    1. Spørsmål til ukas spørsmål:

      -Hvordan er forholdet mellom deg og stemoren din? Og hvordan var det i starten? Ser du på henne som en stemor?
      -Hvorfor er du aldri med besteforeldrene dine på moren din sin side?

    2. Snuser du, føler det ser sånn ut i noen av vloggene, kan du svare på denne, ble så nyskjerrig??? heheh

    3. Haha lurte på det samme som personen over, snuser du? Ser sånn ut i den videoen hvor Aleks overrasker deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg